Beau D. مراقبت از پوست بازار آراستگی مردان را هدف قرار می دهد

Beau D. این تصور را رد می کند که زیبایی – چه در کلمه و چه در مفهوم – به نوعی ولایت انحصاری زنان است. به همین دلیل خط زیبایی را برای آقایان راه اندازی کرده است.

Beau D. جنبه های آیینی مراقبت از خود را که فراتر از جنسیت است – شستن پوست ، تمیز کردن موها ، مراقبت از بدن و روح شما را جشن می گیرد. این فلسفه در مواد طبیعی مورد استفاده ، ابتکار فرمول بندی ها و تصاویر تحریک آمیز بیان می شود که اخلاق زیبایی مردانه بی عفوقه را ارائه می دهد.

رییس بنیانگذار براندون پالاس ریشه عمیق در دنیای مد و سرمقاله دارد. او برای Teen Vogue ، Men’s Vogue ، Architectural Digest و مجله Los Angeles Times کار کرده است ، جایی که وی به عنوان سردبیر مد مردان فعالیت می کرد. مشتریان شرکتی وی شامل نایک ، نوردستروم ، لانکوم ، میبلین ، آقای پورتر و بلومبرگ هستند.

“چشم انداز من برای Beau D. از یک حس عمیق ناشی شد که تجارت مراقبت از پوست مردان همگام با نگرش های فرهنگی در حال توسعه در مورد جنسیت و زیبایی نیست. با استفاده از تحقیقات گسترده ، من Beau D. را ایجاد کردم تا مردان جوان و روشن فکر را در هر سنی مورد توجه قرار دهد. “

با فرمولاسیون اصلی Beau D. Lip Salve ، انرژی اصلی گیاهان مانند Horny Goat Weed ، He Shou Wu و Panax Ginseng را مهار می کند و از روغن ها و موم های مغذی طبیعی مانند دانه آفتابگردان ، کندلیا و کارناوبا استفاده می کند. فاقد تراریخته ، پارابن ، نفت ، فتالات ، سیلیکون ، سولفات ، مواد مصنوعی و بی رحمی است.

خط زیبایی Beau D. برای آقایان در A’maree’s (ساحل نیوپورت) ، Just One Eye (لس آنجلس) و بصورت آنلاین در سایت beau-d.com موجود است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>