Amyris یک مارک زیبایی دیگر خریداری می کند

آمیریس ، شرکت در همین چند روز دو شرکت را به دست آورده است.

امروز ، این شرکت اعلام کرد که علاقه به کنترل محصولات آرایشی بهداشتی EcoFabulous ، یک نام تجاری زیبایی را که به مصرف کنندگان Gen Z متمرکز شده است ، پیدا می کند. در 14 آوریل ، این شرکت با خرید Beauty Labs International Ltd. ، یک شرکت فناوری AI موافقت کرد.

ماه گذشته ، آمریيس Costa Brazil را كه يك مارك تجملي لوكس زيبايي و تميز بود خريد و اعلام كرد كه قصد فروش تجارت طعم و بوي خود را دارد.

EcoFabulous که توسط ماریسا شیپمن تاسیس شده است ، تمرکز خود را بر روی ارائه محصولات آرایشی با کیفیت بالا و با کیفیت برای هنرمندان آرایشگر ، تمیز ، پایدار و با قیمت مناسب برای مصرف کنندگان Gen Z – سریعترین رشد بخش زیبایی در چین و یکی از بخشهای با رشد سریع در ایالات متحده قرار داده است.

شیپمن ، كه بنیانگذار لوازم آرایشی بالم است ، گفت: “من علاقه زیادی به ساخت محصولات زیبایی دارم كه عملکرد واقعی را برای مصرف کننده زیبایی ارائه می دهند و در مورد مواد تمیز و بسته بندی هیچ سازشی نمی کنند زیرا هیچ سیاره B وجود ندارد.” “EcoFabulous جدیدترین نوآوری تجاری من است و من مشتاقانه منتظر همکاری با تیم Amyris برای تسریع رشد هستیم. من آینده مهیبی را می بینم که از فرصت هایی که عمق Amyris در مواد پایدار برای برند ما ایجاد می کند استفاده می کند.”

Amyris در حال کسب 70٪ علاقه به کنترل در EcoFabulous است. شیپمن برای هدایت نوآوری در برند و مدیر عامل برند EcoFabulous به Amyris خواهد پیوست.

به گفته جان ملو ، رئیس جمهور و مدیرعامل آمیریس ، شیپمن “سابقه نوآوری در برند زیبایی خود گویای این امر است و او کار خارق العاده ای در ساخت یک برند لوازم آرایشی با موقعیت مناسب در EcoFabulous انجام داده است.”

به گفته ملو ، Amyris در سال جاری تقریباً 12 میلیون دلار در خرید و توسعه مارک های جدید سرمایه گذاری کرده است که بیشتر از طریق سرمایه های Amyris تأمین می شود. برآورد می شود که مارک های جدید 20٪ از درآمد مصرف کننده در سال جاری را نشان می دهد.

ملو خاطرنشان کرد: “فروش مستقیم ما به مصرف کننده رشد بسیار خوبی را تجربه می کند و ما اکنون با شرکای فروشگاه خرده فروشی خود بهتر از رشد فروش قبل از COVID را تجربه کرده ایم.”

خانواده مارک های مصرف کننده Amyris همچنین شامل Biossance ، Pipette ، Rose Inc. ، JVN و Terasana هستند.

Beauty Labs International Ltd. ، که هم در انگلستان و هم در ایالات متحده مستقر است ، یک شرکت فناوری متعلق به کارمندان است که تجارب متصل به مشتری را به جامعه زیبایی و سلامتی ارائه می دهد.


Amyris می گوید مارک های آن از فناوری هوش مصنوعی Beauty Labs برای ایجاد تجارب جذاب ، شخصی و متصل به مصرف کننده و تسریع بیشتر در رشد درآمد تجارت الکترونیک Amyris استفاده خواهند کرد.

مارک گرهارد ، بنیانگذار آزمایشگاه های زیبایی گفت: “تیم آزمایشگاه های زیبایی ما از عضویت در Amyris و کمک به پیشگامان نسل بعدی تجربیات مصرف کننده دیجیتال خوشحال هستند.” “یک مشتری متصل آینده صنعت زیبایی و سلامتی است و ما مفتخریم که به آمیریس پیوسته ایم تا سطح جدیدی از پیشرفت را به تجربه مصرف کننده ارائه دهیم.”

“ما در حال ساخت و رشد مارک های برجسته زیبایی پاک هستیم و به یک استراتژی همه جانبه متعهد هستیم که تجربه دیجیتال بسیار مهم است. ما با برخی از خرده فروشان برجسته جهان شریک هستیم و می خواهیم مصرف کننده از تجربه زیبایی خود در جایی که می خواهد لذت ببرد و به آن احتیاج داری ، “گفت ملو. “با موجودی نقدی 250 میلیون دلاری ، قوی ترین خط لوله توسعه مواد در تاریخ ما ، تسریع قابل توجه رشد درآمد ما و پیشرفت مداوم با معاملات استراتژیک باقی مانده ، ما سابقه اجرای برجسته صنعت را ادامه می دهیم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>