Amyris مارک زیبایی پاک برزیل را خریداری می کند

Amyris ، Inc ، یک شرکت بیوتکنولوژی مصنوعی فعال در بازارهای بهداشت و زیبایی از طریق مارک های مصرفی خود و تامین کننده مواد طبیعی پایدار ، کاستا برزیل را خریداری خواهد کرد. انتظار می رود این معامله تا پایان ماه مارس به پایان برسد. انتظار می رود این حرکت رشد Amyris و رهبری بازار در زیبایی پاک را تسریع کند. از دیگر مارک های Amyris می توان به Biossance ، Pipette ، Rose Inc. ، JVN و Terasana اشاره کرد.

Costa Brazil با همکاری بنیانگذار فرانسیسکو کوستا و میشله لوی ، یک برند لوکس و زیبایی است که با الهام از کشور زادگاه کوستا ، برزیل ساخته شده است. Amyris قصد دارد از پلت فرم علمی و فناوری تخمیر خود برای توسعه و مقیاس سازی محصولات Costa Brazil استفاده کند. همه محصولات از مواد خالص ، قوی و غنی کننده ساخته شده اند و از آمازون تهیه می شوند و با استفاده از آخرین فن آوری ها فعال می شوند. آمیریس با تهیه مواد تشکیل دهنده کوستا برزیل از آمازون به روشی پایدار و استفاده از علم بیوتکنولوژی گفت که به پشتیبانی از جوامع محلی که این مواد در آن یافت می شود ادامه خواهد داد.

کوستا اظهار داشت: “چشم انداز من برای کوستا برزیل همیشه ایجاد یک مارک تجاری است که زیبایی آن از سلامتی زمین جدا نشود.” “آمیریس خواهد توانست از طریق علم و تحقیقات نوآورانه خود به اجرای این چشم انداز کمک کند. هیچ شرکت دیگری وجود ندارد که از همان سطح تعهد به فرمول بندی پاک ، مسئولیت اجتماعی ، تأمین اخلاقی و عملکرد را داشته باشد. آمیریس نیازهای مشتریان و مشتریان را برآورده می کند. این سیاره در خط مقدم است و من خوشحالم که می توانم بخشی از تحولاتی که آنها در صنعت زیبایی ایجاد می کنند ، باشم. “

با خرید Costa Brazil ، Amyris کوستا را به عنوان مدیر ارشد خلاقیت شرکت منصوب می کند.

جان ملو ، رئیس جمهور و مدیر ارشد اجرایی Amyris گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که می توانیم پیشنهادی واقعاً متفاوت را به سبد سهام خود اضافه کنیم.” “ما از فرانسیسكو ، كه سابقه موفقیت آمیز در Calvin Klein ، راه اندازی Costa Brazil ، همراه با استعدادهای خلاق خود ، استقبال می كنیم ، به ما در سرعت بخشیدن به انتقال صنعت زیبایی به یك تجارت با پشتوانه علمی كه پایداری را بدون هیچ گونه مصالحه ای برای عملکرد ارائه می دهد ، كمك می كنیم. برند Costa Brazil مورد علاقه مصرف کنندگان خود قرار دارد و افزودن Costa به شرکت ما ارتباط معتبر بین مارک های Amyris و مصرف کنندگان ما را تعمیق خواهد بخشید.

به گفته ملو ، این صنعت در حال تجربه “سوپرچرخه” مصرف کننده در زیبایی ناشی از تقاضای مصرف کننده برای پوست سالم و تمرکز بر مواد تمیز و با منابع پایدار است که بهترین عملکرد را برای مصرف کنندگان و کره زمین ارائه می دهد.

وی افزود: “تجارت تمیز و زیبایی آمیریس به روند اخیر بیش از دو برابر درآمد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ادامه می دهد.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>