
دو هدف اول با هدف ترویج مصرف پایدار برای مشتریان و ایجاد جامعه ای فراگیرتر انجام می شود:
- ارزشهای سازگاری با محیط زیست یا گنجاندن اجتماعی را در همه محصولات جدید خود القا کنید و فعالیتهای تجاری را انجام دهید که به یک سبک زندگی پایدار کمک می کند. Amorepacific باعث کاهش ردپای محیطی همه محصولات جدید ، جستجوی نوآوری های فن آوری در شیمی سبز و انجام کارزارهای تجاری خواهد شد که مصرف مسئولانه را ارتقا می بخشد.
- در حالی که رشد هماهنگ با همه ذینفعان را دنبال می کنید ، از تنوع و شمول در همه مکان های کاری جهانی و فراتر از آن حمایت کنید. علاوه بر ارائه آموزش ارتقا سطح آگاهی برای همه کارمندان در مورد تنوع و فراگیری ، استفاده از این ارزش ها در تولید محصولات و کمپین های زیبایی ، Amorepacific 100 میلیارد کرون کرون سرمایه گذاری خواهد کرد تا از استقلال مالی گروه های آسیب پذیر اجتماعی حمایت کند و شهروندان را قادر به زندگی سالم تر و پایدارتر کند .
سه هدف دیگر تحت تلاش این شرکت برای “مقابله با تغییرات آب و هوایی جهانی ، پرورش یک همزیستی هماهنگ با طبیعت” است. آن ها هستند:
- در سایت های تولیدی ما در سراسر جهان به خنثی سازی کربن و اتلاف صفر زباله به محل دفن زباله دست پیدا کنید. برای تحقق این هدف ، Amorepacific از 100٪ انرژی تجدیدپذیر در همه سایتهای تولیدی در سطح جهان استفاده کرده و کلیه وسایل نقلیه توزیعی مورد استفاده در کره را به خودروهای سازگار با محیط زیست تبدیل می کند.
- استفاده از پلاستیک در بسته بندی محصولات را کاهش داده و 100٪ مواد بسته بندی پلاستیکی قابل استفاده مجدد ، قابل بازیافت یا قابل استفاده را ایجاد کنید. اهداف Amorepacific برای استفاده از پلاستیک های بازیافتی یا زیست پایه برای 30٪ از بسته بندی های پلاستیکی و ارائه محصولات و خدمات قابل شارژ بیشتر است.
- سرمایه گذاری 10 میلیارد KRW (تقریباً 8.9 میلیون) در تلاش برای حفاظت از تنوع زیستی و افزایش استفاده از روغن نخل دارای RSPO تا 90٪ یا بیشتر تا سال 2023. Amorepacific از اقدامات حفاظت از تنوع زیستی پشتیبانی کرده و از فن آوری های پیشرفته برای مقابله با تغییرات آب و هوا استفاده می کند. این شرکت همچنین برنامه هایی برای حمایت از كشاورز روغن نخل در مشاركت با سازمان های غیردولتی و شرکای موجود در زنجیره تأمین دارد.

ستاد جهانی Amorepacific.
“2030 یک قول زیباتر آخرین تعهد ما به عنوان یک شهروند مسئول شرکت است. با همدلی عمیق نسبت به مشتریان ، جامعه و طبیعت ما ، Amorepacific به همکاری خود با هر یک از اعضای اکوسیستم سازمانی ما ادامه خواهد داد تا تأثیر مثبتی در جهان ایجاد کند. “، Jeonghwa OH ، معاون ارشد بخش مدیریت پایداری در Amorepacific گفت.
از زمان اعلام “ابتكار تعهد كامل” در سال 1993 ، Amorepacific انتشار گزارشات سالانه پایداری را در سال 2009 آغاز كرد و در سال 2017 متعهد به مشاركت در اهداف توسعه پایدار سازمان ملل (SDG) شد.
Leave a reply