Amorepacific به جهانی RE100 – HAPPI پیوست

Amorepacific – غول زیبایی جهانی در پشت Sulwhasoo ، Laneige ، Mamonde ، Innisfree و مارک معروف خود – به اولین شرکت زیبایی کره ای تبدیل شده است که به ابتکار جهانی RE100 با هدف تأمین 100٪ انرژی تجدید پذیر برای تأمین انرژی تمام سایت های تولیدی خود و تا سال 2030 دفاتر ، از جمله مراکز تحقیق و توسعه و تولید.

RE100 ، یک اقدام مشترک جهانی در بین شرکتهای متعهد به استفاده 100٪ انرژی تجدیدپذیر ، توسط سازمان غیرانتفاعی بین المللی The Climate Group با مشارکت CDP در سال 2014 آغاز شد. از مارس 2021 ، بیش از 290 شرکت از جمله Google ، Microsoft ، و اپل ، به ابتکار عمل پیوسته اند.

Amorepacific با تعیین اهداف مدیریت پایدار خود در سال 1993 پرداختن به موضوعات زیست محیطی را آغاز کرد. این سازمان داوطلبانه ردیابی موجودی انتشار گازهای گلخانه ای خود را در سال 2008 آغاز کرد و برای شروع انتقال به منابع تجدیدپذیر انرژی سرمایه گذاری های مداوم انجام داده است. برای مشارکت در اقدامات اقلیمی ، بهره وری انرژی را برای ساختمانهای خود بهبود بخشیده ، شدت گازهای گلخانه ای را در هر واحد کاهش داده و یک گروه ویژه “نوآوری انرژی” ایجاد کرده است.

در سال 2020 ، Amorepacific 5٪ برق خود را از منابع تجدید پذیر ، از جمله انرژی خورشیدی و گرمای زمین گرمایی تأمین می کند. این شرکت در نظر دارد امکانات بیشتری برای تولید انرژی های تجدید پذیر در پشت بام کارخانه های تولیدی و سطوح بیکار خود برای افزایش تأمین انرژی تجدیدپذیر اضافه کند.

ساختمان جهانی ستاد جهانی Amorepacific واقع در یونگسان ، سئول ، کره جنوبی ، دارای درجه اول G-SEED (استاندارد سبز برای طراحی انرژی و محیط زیست) و بهره وری انرژی است. همچنین به عنوان درجه طلای LEED (رهبری در انرژی و طراحی محیط زیست) مجاز است. با استفاده از سیستم های سازگار با محیط زیست 37.6٪ انرژی کمتری نسبت به تقاضای انرژی تخمینی خود به دست می آورد.

در Amorepacific ، متخصصان مسئول مصرف انرژی از مقرهای اصلی شرکت ، تحقیق و توسعه ، تدارکات و سایت های تولیدی ، یک کارگروه نوآوری انرژی را در سال 2019 تشکیل دادند. این تیم یک کارزار برای صرفه جویی در انرژی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای انجام داد و به طور کارآمد تمام ماژول های روشنایی شرکت را مراکز تولید جهانی – از جمله مراکز مستقر در شانگهای ، چین ، و اوسان و دژئون ، کره برای روشنایی LED. همچنین یک سیستم هوش مصنوعی برای افزایش بهره وری انرژی اجرا شد. در نتیجه ، میزان انتشار گازهای گلخانه ای Amorepacific در سال 2019 7.4 درصد کاهش یافت.

برای دستیابی به هدف 100٪ انرژی تجدیدپذیر ، Amorepacific از فن آوری های پیشرفته برای تولید محصولات در دمای پایین استفاده خواهد کرد ، بنابراین اثرات زیست محیطی را در تمام مراحل توسعه و تولید کاهش می دهد. همچنین با استفاده از مواد تشکیل دهنده و مواد بسته بندی با انتشار گازهای گلخانه ای پایین تر براساس نتایج LCA (ارزیابی چرخه زندگی) ، محصولات کم کربن بیشتری تولید خواهد شد.

علاوه بر این ، Amorepacific از PPA شخص ثالث و قراردادهای سبز که توسط دولت کره اداره می شود استفاده خواهد کرد. در فوریه 2021 ، Amorepacific سیاست Green Premium را خریداری کرد ، که 30 درصد تقاضای برق تخمینی 2021 برای مرکز تولید خود را در اوسان با انرژی تجدید پذیر جایگزین می کند.

“Amorepacific موافقت می کند که حل مسئله آب و هوا نه تنها برای پایداری شرکت بلکه برای بقای بشریت یک دستور کار اساسی است. با دستیابی به هدف RE100 تا سال 2030 ، ما امیدواریم که بتوانیم در اقدامات بین المللی آب و هوا همکاری کنیم. به عنوان یک شهروند جهانی شرکت ، ما همکاری خواهیم کرد برای کاهش رد پای کربن ، “گفت Suh Kyung-bae ، رئیس و مدیر عامل گروه Amorepacific.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>