Allure’s New Beauty Store در زمینه آرایش ، مراقبت از پوست و مراقبت از مو تخصص دارد

فروشگاه جدید Allure در شهر نیویورک به عنوان “قالبی محتوا محور” طراحی شده است که موضوعات Allure ، از جمله بهترین جوایز زیبایی آن را با تغییرات فصلی محصول منعکس می کند.
فضای خرده فروشی تجربی اکنون در 191 Lafayette St. باز است. علاقه مندان به زیبایی همچنین می توانند فروشگاه Allure Store را به صورت آنلاین خریداری کنند.

مجموعه انتخاب شده شامل بیش از 280 محصول آرایشی ، مراقبت از مو و مراقبت از پوست از بیش از 150 مارک تجاری است. همه دستچین شده بودند ، در روند بودند و قبلاً در Allure معرفی شده بودند.

نگاهی به فضای جدید خرده فروشی Allure در مرکز شهر NYC.

فروشگاه Allure همچنین مجموعه ای از ویژگی های فنی را برای یک تجربه خرید کارآمد ، مانند قابلیت های واقعیت افزوده که مشتریان را قادر می سازد محصولات را به طور مجازی امتحان کنند ، و کدهای QR که مشتریان را به سمت محتوای چندرسانه ای سوق می دهد ، در آنجا قرار می دهد که می توانند همه چیزهایی را که باید در مورد یک محصول بدانند کشف کند. .

علاوه بر این ، آینه های هوشمند با استفاده از نمونه های محصول برای ایجاد جلوه هایی که آینه آنها را به تصویر می کشد ، به کاربران اجازه می دهد تا خالق شوند.

مارک های برجسته و تیم تحریریه Allure به طور منظم رویدادها ، آموزش ها و کلاسهای مستر در فروشگاه را برگزار می کنند. Allure امسال سی امین سالگرد خود را جشن می گیرد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>