ACI به گروه ویژه ملی روبان آبی می پیوندد

انستیتوی تمیزکاری آمریکایی (ACI) ، انجمن تجاری زنجیره تأمین محصولات تمیزکننده ، به گروه ویژه ملی روبان آبی برای ابتلا به اختلال واکسن Stem Covid-19 پیوست.

این یک تلاش ملی است که توسط ائتلاف خلاق با مشارکت رئیس دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه ییل رهبری می شود و افراد و رهبران صنعت سرگرمی ، 500 شرکت Fortune ، دانشگاه ، پزشکی ، ورزش حرفه ای ، خرده فروشی ، مد و سازمان های غیر دولتی برای هدایت رفاه اجتماعی و حمایت از مردم برای جلوگیری از تردید واکسن Covid-19. روبان آبی گروه برنامه نویسی ، رهبری ، راهنمایی و دارایی های خلاقانه را در یک کارزار ملی با هدف کاهش تردید واکسن در بین جوامع آسیب پذیر فراهم خواهد کرد.

“تمیز کردن ، بهداشت و ضد عفونی کردن محصولات برای کمک به جلوگیری از شیوع Covid-19 ضروری است. در حالی که استفاده از این محصولات از نظر بهداشت عمومی هنوز مهم است ، ACI و شرکت های عضو آن به طور کامل در حمایت از تلاش برای تشویق آمریکایی ها برای دریافت سرمایه گذاری می کنند. واکسن ویروس کرونا ، که برای پایان دادن به این همه گیری حیاتی است ، “گفت: ملیسا هاکستاد ، رئیس و مدیر عامل شرکت ACI.

دکتر استن ورموند ، رئیس دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه ییل ، ​​تأکید کرد: “افکار عمومی برای سلامت عمومی حیاتی است.” “با ترکیب نفوذ و منابع ائتلاف خلاق ، متحدان آن در صنعت سرگرمی ، جامعه تجاری و تخصص دانشکده بهداشت عمومی ییل ، ​​گروه ویژه روبان آبی می تواند قلب و ذهن را به حرکت درآورد تا اطمینان حاصل شود که آمریکایی ها از همه جوامع می توانند به واکسن Covid-19 ایمن و م effectiveثر دسترسی پیدا کرده و از آن استفاده کنند. “

گروه ویژه جلسه تحلیف خود را در 3 مارس ، در یک رویداد مجازی با حضور پزشکان برتر کشور ، از جمله مدیر CDC دکتر روچل والنسکی و دکتر آنتونی فاوچی ، مشاور ارشد پزشکی رئیس جمهور ایالات متحده برگزار کرد. استعدادهای هالیوود از جمله تیم ائتلاف خلاق تیم دالی ، هری هملین ، جون هورتاس ، CCH پاوندر ، ریچارد شیف و کی تی تونستال.

علاوه بر ائتلاف خلاق و دانشکده بهداشت عمومی ییل ، ​​نهادهای دیگری که بخشی از این گروه ویژه هستند عبارتند از: American Cleaning Institute ، APCO Worldwide ، BNY Mellon ، Craig Newmark Philanthropies، Deloitte، Franklin Templeton، Stanley Black & Decker، The Corcoran Group ، UPS و ViacomCBS ، از جمله دیگران.

در این مراسم ، دکتر روچل والنسکی ، مدیر CDC ، “ما امروز اینجا هستیم تا از قدرت تأثیرگذاران در ایجاد اعتماد به نفس واکسن استفاده کنیم. در حالی که می بینیم با افزایش واکسن و افزایش تجربه واکسن ، اعتماد به نفس در حال افزایش است ، ما می دانیم که افرادی که مورد تحسین قرار می گیرند ، در بیان واقعی دیدگاه های خود می توانند منابع تأثیرگذار و قابل اعتمادی باشند. و این می تواند به افزایش اعتماد به واکسن و علاقه به واکسیناسیون در بین طرفداران و پیروان تبدیل شود. “

دکتر آنتونی فاوسی افزود: “این یک واقعیت است که مردم به افراد برجسته جامعه گوش می دهند ، به ویژه برخی که ممکن است آنها را تشخیص دهند ، مانند افرادی که در تجارت سرگرمی هستند یا افرادی که به درجه موفقیت و احترام در دنیای تجارت رسیده اند وقتی این افراد در آنجا هستند و به این افراد پیغام می دهند كه به ایمنی و اثربخشی واكسن اعتماد دارند ، تعجب آور است كه شما واقعاً می توانید چه تعداد از مردم را به خود جلب كنید … بنابراین من فكر می كنم نقشی كه می تواند بازی كند فوق العاده است و ، احتمالاً موفق خواهد بود. “

همكاران گروه ویژه جنی جانسون ، رئیس و مدیر عامل شركت سرمایه گذاری فرانكلین تمپلتون هستند. مارگری کراوس ، مدیر عامل و رئیس اجرایی APCO Worldwide ؛ راب اونیل ، SVP ، استراتژی محتوا و خریدها ، ViacomCBS ؛ و دکتر استن ورموند ، دین ، ​​دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه ییل.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>