ACI از منابع جدید آنلاین رونمایی می کند

با هدف افزایش درک و دسترسی مصرف کننده به اطلاعات مربوط به تمیز کردن مواد تشکیل دهنده محصول.

ملیسا مایسل ، دستیار ویرایشگر02.25.21

موسسه نظافت آمریکایی (ACI) دو منبع آنلاین جدید را با هدف افزایش درک مصرف کننده و دسترسی به اطلاعات در مورد تمیز کردن مواد تشکیل دهنده محصول راه اندازی کرده است.

“نحوه خواندن برچسب محصول تمیز کننده” عناصر یک برچسب محصول تمیز کننده را به چهار دسته اصلی تقسیم می کند: دستورالعمل ها ، هشدارهای احتیاط ، مواد تشکیل دهنده و دستورالعمل های نگهداری و دفع.

ACI همچنین یک پورتال آنلاین جدید ایجاد کرد ، “مواد تشکیل دهنده توسط مارک و شرکت” ، که به اختصار ویترین هایی را نشان می دهد که در آن مصرف کنندگان می توانند در مورد بسیاری از محصولات مورد علاقه خود اطلاعاتی درباره مواد تشکیل دهنده پیدا کنند.

ملیسا هاکستاد ، رئیس و مدیرعامل ACI اظهار داشت: “تولیدکنندگان محصولات تمیزکننده بیش از هر زمان دیگری اطلاعات مربوط به آنچه در محصولاتشان است را ارائه می دهند.” “در پی استفاده زیاد از پاک کننده ها ، ضد عفونی کننده ها و محصولات لباسشویی در طی همه گیری ، به همان اندازه مهم است که مصرف کنندگان بدانند چگونه از این محصولات به طور ایمن و موثر استفاده کنند.”

“به همین دلیل موسسه نظافت آمریکایی منابعی را برای مصرف کنندگان و خریداران در زمینه درک برچسب محصولات و افزایش توانایی آنها در دانستن بیشتر در مورد مواد تشکیل دهنده محصول فراهم می کند.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>