یک داستان زیبایی پایدار – HAPPI

Beauty Story یک آزمایشگاه توسعه جدید است که برای ایجاد باند و محصولات آرایشی پایدار طراحی شده است. Beauty Story بیانگر فصل بعدی Blissim ، پیشرو تجارت جعبه زیبایی در فرانسه است. بنیانگذار و رئیس جمهور کوئنتین ریگروبله کار خود را برای Birchbox در اروپا آغاز کرد. بعداً ، ریگروبلت و شرکای وی واحد فرانسوی Birchbox را از مالکان آن در ایالات متحده خریداری کردند و نام تجاری این شرکت را با نام Blissim در اکتبر تغییر دادند. امروز ، Blissim 50 میلیون یورو فروش و 230،000 مشترک دارد. قدرت شرکت داده است. طبق گفته های ریگروبلت می داند مشتریانش چه چیزهایی را دوست دارند و چه چیزهایی را دوست ندارند و از این اطلاعات برای ماهیانه 200000 محصول برای مشترکان استفاده می کند.

داده ها نیز پیشنهادات محصولات Beauty Story را هدایت می کنند. طبق گفته های Rygrobellet ، این شرکت با 20 آزمایشگاه اروپایی در حال تولید محصولات و مفاهیمی است که مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد. این فرآیند چهار مارک با 13 محصول در کل شامل فرمول های مراقبت از پوست Imparfaite و Glime و دو مارک مراقبت از مو ، Morning Street و Speciology را راه اندازی کرده است. در ماه سپتامبر ، دو مارک دیگر شروع به کار کردند ، هر دو با تأثیرگذارهای اجتماعی هنوز نامی ندارند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>