گزارش های زیبایی Ulta Q4 و نتایج مالی سال 2020 کامل

شرکت Ulta Beauty نتایج مالی خود را برای دوره سیزده هفته و پنجاه و دو هفته منتهی به 30 ژانویه 2021 در مقایسه با دوره های مشابه منتهی به 1 فوریه 2020 به اشتراک گذاشته است.

در 19 مارس 2020 ، Ulta Beauty در پاسخ به گسترش COVID-19 ، به طور موقت تمام فروشگاه ها را تعطیل کرد. در 19 آوریل سال 2020 ، این شرکت پیکاپ حاشیه ای را معرفی کرد و در 11 مه سال 2020 ، روند بازگشایی فاز فروشگاه را آغاز کرد. تا 20 ژوئیه سال 2020 ، ناوگان کامل فروشگاه های Ulta Beauty به بهره برداری رسید و تا 30 ژانویه 2021 ، خدمات آرایش و زیبایی در همه فروشگاه ها از سر گرفته شد.

در خلال سه ماهه چهارم مالی 2020 ، خالص فروش به دلیل تأثیر Covid-19 با کاهش 4.6 درصدی به 2.2 میلیارد دلار در مقایسه با 2.3 میلیارد دلار در سه ماهه چهارم مالی 2019 رسید. برای کل سال مالی 2020 ، فروش خالص به دلیل تأثیر COVID-19 با کاهش 16.8 درصدی به 6.2 میلیارد دلار در مقایسه با 7.4 میلیارد دلار در سال مالی 2019 رسیده است.

مری دیلون ، مدیر عامل شرکت ، اظهار داشت: “مالی 2020 سال سختی بود و من افتخار می کنم که چگونه تیم های ما با چابکی و هدف از چالش های بی سابقه استفاده کردند.” “ما به طور استراتژیک در کسب و کار خود سرمایه گذاری می کنیم تا سود بیشتر سهم بازار را به دست آوریم ، و همانطور که امروز به طور جداگانه اعلام شده است ، ما در حال اجرای یک طرح جانشینی متفکر هستیم که تضمین می کند ما از رهبری قوی و با تجربه برای فصل بعدی رشد بهره مند خواهیم شد. من در مورد فرصت طولانی مدت Ulta Beauty هیجان زده هستم و اطمینان دارم که ما برای سالهای آینده صنعت زیبایی را شکل خواهیم داد و هدایت خواهیم کرد. “

برای سال 2021 مالی ، این شرکت قصد دارد تقریباً 40 فروشگاه خالص جدید افتتاح کند ، تقریباً 21 پروژه بازسازی یا جابجایی را اجرا کند و به درآمد خالص بین 7.2 تا 7.3 میلیارد دلار برسد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>