گزارشات Inter Parfums در ادامه در Q1 2020 گزارش می شود

Inter Parfums ، Inc گزارش داد که برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2021 ، فروش خالص 37.1٪ به 198.5 میلیون دلار از 144.8 میلیون دلار در سه ماهه اول سال 2020 افزایش یافته است. Inter Parfums قصد دارد نتایج مربوط به سه ماهه اول 2021 را در حدود ماه مه صادر کند. 10 ، 2021

ژان مادر ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Inter Parfums خاطرنشان كرد: “با ادامه روند جهشی كه در نیمه دوم سال 2020 آغاز شد ، فروش در سه ماه اول 2021 ركورد سه ماهه اول را به ثبت رساند. فروش سه ماهه اول سال 2021 نه تنها 37.1 درصد جلوتر از سه ماهه نخست سال 2020 بود که اعتراف کرد ، بلکه 11.4 درصد از فروش 178.2 میلیون دلاری سه ماهه اول سال 2019 نیز پیش بود. “

فروش بزرگترین مارک های این شرکت در عملیات اروپا ، مونتبلانک ، جیمی چو ، مربی و لانوین به ترتیب 27.4٪ ، 66.7٪ ، 8.8٪ و 91.2٪ افزایش یافته است. رایحه های قدیمی Montblanc مسئول افزایش فروش برند بودند. همین مورد برای عطرهای لانوین با افزایش عمده فروش در بازارهای اصلی این برند ، اروپای شرقی و آسیا صدق می کند.

ترکیبی از فروش زیاد رایحه های جیمی چو همراه با عرضه سه ماهه اول I Want Choo در فروش برند سه ماهه اول سود کسب کرد. فروش اولیه و بسیار امیدوارکننده Kate Spade New York ، اولین عطر جدید Inter Parfum برای این برند ، همچنین فروش سه ماهه اول را به رکورد جدیدی رساند همانطور که رایحه دوستدار محیط زیست آن ، Rochas Girl.

بحث در مورد عملیات ایالات متحده مادر ادامه داد ، “به استثنای کم ، مارک های آمریکایی ما نیز در سه ماهه اول رشد چشمگیری داشته اند.”

حدس ، بزرگترین مارک Inter Parfum ، همچنان از ترکیب فروش عطرهای قدیمی و توزیع اولیه بلا ویتا بهره مند شد. این شرکت سفارشات پر قدرت برای دوتایی معتبر شب توسط Abercrombie & Fitch داشت که در اواخر سال گذشته آغاز به کار کرد در حالی که محموله های سه ماهه اول Canyon Escape رشد فروش برند Hollister را به دنبال داشت.

دانهیل با عملکرد خوب رایحه جدید علامت تجاری ، دوباره بازگشت. اولین توزیع محدود در اواخر سه ماهه اول رایحه امضای MCM این شرکت بود که اولین رایحه آن برای این برند است و اکنون عرضه جهانی آن ادامه دارد.

کاهش سه ماهه اول فروش برند آنا سوئی به دنبال افزایش 62.3 درصدی در سه ماهه چهارم 2020 ، در درجه اول به دلیل راه اندازی Sky در سه ماهه چهارم 2020 بود. بازار خرده فروشی عاری از پرداخت مالیات و مسافرت محدود نیز منجر به کاهش فروش برند آنا سوئی شد. با این حال ، Inter Parums می گوید که سفارشات قابل توجه آنا سوئی را دارد و به دنبال بهبود فروش مارک با آغاز سال است. جدیدترین رایحه اسکار د لا رنتا این شرکت ، علیبی ، در اواخر سه ماهه اول با توزیع گسترده تری که اکنون در حال انجام است ، رونمایی شد.

راسل گرینبرگ ، معاون اجرایی رئیس و مدیر مالی ، اظهار داشت: “سه ماهه اول با وجود بادگیرهای خرده فروشی قابل توجه سفر ، زمینه را برای یک سال رشد قوی فراهم کرد. با سفارشات قطعی ، میزان موجودی موجود و تا حدودی دید بهتر ، اکنون به دنبال فروش خالص 2021 در حدود 700 میلیون دلار هستیم. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>