گرایش های زیبایی که منجر به توسعه محصول جدید می شود

وقتی نوبت به روند سریع کالاهای مصرفی می رسد ، همه می خواهند این سال را بپرسند که “بعدی چیست؟” WGSN ، مرجعی جهانی در زمینه روند مصرف کننده و طراحی به مارک ها کمک می کند تا محصولات مناسب را در زمان مناسب برای مصرف کننده فردا تولید کنند. در اینجا چند روند از پیش بینی WGSN آورده شده است:

ابزار زیبایی دستی: تعطیلی سالن و فاصله اجتماعی منجر به قحطی لمسی شده است ، و باعث می شود مصرف کنندگان با ابزارهایی که لمس را تکرار می کنند در حالی که از مزایای زیبایی استفاده می کنند ، استفاده کنند. همچنین ابزارهایی برای کاهش استرس به ویژه برای ماساژ و نظافت حیوانات خانگی افزایش یافته است و این ابزارهای حیوانی در طول سال 2021 افزایش خواهند یافت.

زیبایی دوپامین: محصولات زیبایی Biohacked که بر حالات احساسی ما تأثیر می گذارند در حال ظهور برای تعریف مجدد نقش مراقبت از پوست ، رایحه و آرایش هستند. نوآوری در فعالیت های مراقبت از پوست و مولکول های معطر که هورمون های شادی و استرس را هدف قرار می دهند دلیل دیگری برای خرید زیبایی است.

هیبرید هایپر: محصولات زیبایی که انجام می دهند همه در حال محبوبیت هستند زیرا مصرف کنندگان کم فکر ، کارهای روزمره خود را مرتب می کنند و ضایعات بسته بندی را در خانه کاهش می دهند. این محصولات مزایای بیشماری را در یک فرمول ارائه می دهند ، یا به گونه ای طراحی شده اند که به روش های مختلفی یا در چندین قسمت از بدن استفاده می شوند. مینی مالیسم فراتر از بسته بندی فقط در مورد محیط زیست است ، با ضمانت بازاریابی کمتر و کاهش آلودگی دیجیتال از وب سایت های پر از محصولات.

زیبایی نوستالژیک: در زمانهای پرآشوب ، مصرف کنندگان اغلب در جستجوی راحتی به گذشته می پردازند. بسته بندی یکپارچهسازی با سیستمعامل ، بازگشت محصولاتی مانند مروارید حمام ، لب براق ، و عطرهای مشک سفید ، در کنار ابزاری از قبیل اتو های چسب دار و گرزهای موج ، دوباره احیا شده اند ، زیرا نیازهای مصرف کننده از طریق لنزهای نوستالژی به طور قابل توجهی به سمت فرار از خواب منتقل شده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>