کارلایل برای به دست آوردن سهام عمده در Beautycounter

کارلایل اکثریت سهام Beautycounter را به دست آورده است. ارزش این معامله برای شرکت 1 میلیارد دلار است. به گفته کارلایل ، این مشارکت به Beautycounter اجازه می دهد ابتکارات استراتژیک خود ، از جمله افزایش آگاهی از برند و همچنین تقویت مدل تجاری نوآورانه ، یکپارچه و همه کانال ، را تسریع کند.

گرگ رنفرو ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Beautycounter ، گفت: “در سال 2013 ، Beautycounter را با یک مأموریت ساده راه اندازی محصولات ایمن تر به دست همه راه اندازی کردم. “امروز یک نقطه عطف هیجان انگیز و مهم برای شرکت ما محسوب می شود و من به خاطر همکاری با کارلایل بسیار افتخار می کنم که در تلاش برای دستیابی به این ماموریت هستیم. من مدت هاست که جی و تیم کارلایل را به خاطر تجربه کار با مارک های تجاری تقاطع فرهنگی و تقاضای مصرف کننده تحسین می کنم و معتقد هستم که دیدگاه ترکیبی ما در تسریع Beautycounter به عنوان پیشرو در زیبایی پاک و در صنعت زیبایی به عنوان یک کل. “

سرمایه گذاری در Beautycounter بر تمرکز طولانی مدت کارلایل بر مشارکت با مارک های موسس به تأسیس رشد متکی است. سرمایه سهام برای سرمایه گذاری از طریق Carlyle Partners VII تأمین شد ، صندوقی 18.5 میلیارد دلاری که اکثریت و اقلیت های استراتژیک را در درجه اول در ایالات متحده در صنایع مورد نظر ، از جمله مصرف کننده ، رسانه و خرده فروشی سرمایه گذاری می کند.

جی سامسون ، رئیس جهانی مصرف کننده ، رسانه ها و خرده فروشی ، گروه کارلایل ، گفت: “ما برای همکاری با Gregg و تیم اجرایی برجسته او برای حمایت از حرکت Beautycounter برای آوردن محصولات ایمن به مصرف کنندگان بسیار هیجان زده هستیم.” “Beautycounter یک پیشگام و رهبر در صنعت زیبایی پاک با رشد سریع است و ما فرصتی را برای حمایت از یک تیم مستعد و بنیانگذار در تقویت ماموریت نام تجاری برای تغییر زیبایی برای همیشه می بینیم.”

Beautycounter خود را به عنوان یک مأموریت تجاری ، بومی دیجیتالی و نام تجاری زیبایی توصیف می کند که از زمان راه اندازی آن در سال 2013 همچنان به هدایت و تعریف آینده صنعت جهانی زیبایی ادامه داده است. این شرکت معتقد است که تلاش هایش راه را برای نوآوری و شفافیت مواد تشکیل دهنده داده است. Beautycounter’s The Never List به گونه ای طراحی شده است که 1800 ماده مشکوک یا بالقوه مضر هرگز در فرمولاسیون محصولات آن به عنوان بخشی از Blueprint for Clean استفاده نمی شود. به اثبات بالینی محصول رسیده است ، ایجاد آرایش و مراقبت از پوست برنده جایزه رانندگی وفاداری مصرف کننده. و وکالت را در اولویت قرار داد ، و نه قانون را برای پیشبرد ایمنی محصولات مراقبت شخصی در ایالات متحده تصویب کرد. علی رغم محبوبیت زیبایی تمیز ، کارشناسان صنعت اصرار دارند این اصطلاح غلط است.

آدری دپراتر-مونتاسل ، پیشگویی زیبایی جهانی برای Accenture ، پیش بینی می کند که خریدهای مشابه قریب الوقوع است. وی خاطرنشان کرد که در طی چند ماه ، چشم انداز به طرز چشمگیری تغییر کرده است.

وی تأکید کرد: “با یک تحول بزرگ ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 ، می توان انتظار داشت که با تثبیت بحران ، شاهد افزایش فعالیت های سرمایه گذاری باشیم.” “بازیکنان سنتی مارک های متفاوت و نوظهور را ارزیابی می کنند که از نظر استراتژیک می توانند در سبد سهام آنها جای بگیرند.”

به گفته Depraeter-Montacel ، دلایل زیادی وجود دارد که فکر می کنیم زیبایی یکی از بخشهایی است که به شدت به عقب برگردد. به عنوان مثال ، این صنعت دارای سابقه نوآوری به رهبری فناوری است و چابکی سازمانی به معنای آن است که در شرایط خوبی برای بازگشت به بیماری همه گیر قرار دارد.

Depraeter-Montacel گفت: “صنعت با رشد کانال های مستقیم به مصرف کننده مانند سیستم عامل های تجارت الکترونیکی و استفاده از رسانه های اجتماعی برای تعامل مستقیم با مصرف کنندگان ، همچنان دچار اختلال می شود.” تعجب آور نیست که تجارت طی یک سال گذشته سلطنت کرده و از بین نمی رود ، با مصرف کنندگان که قبلاً فقط به ندرت به صورت آنلاین خرید می کردند اکنون چهار برابر بیشتر احتمال دارد که محصولات آرایشی و مراقبت های شخصی خود را بصورت آنلاین خریداری کنند ، اکنون در مقایسه با قبل از همه گیری طبق تحقیقات Accenture. “

Depraeter-Montacel گفت: بازار زیبایی با سرعت بیشتری در ترجیحات مصرف کننده تغییر می کند. شرکت های نوپای نوآور در حال فروش محصولات طبیعی ، ارگانیک ، پاک و بدون خشونت هستند که عمدتا به مصرف کنندگان هزاره ای می رسد ، که اطلاعات بیشتری دارند و به دنبال شفافیت در مواد اولیه ، بسته بندی ، پایداری و منابع اخلاقی هستند.

وی تأکید کرد: “حرکت با سرعت ، چابکی و خلاقیت همان چیزی است که استارتاپ ها و اخلالگران بهترین کار را می کنند.” “آنها در ابداع تجربه زیبایی تبحر دارند و این کار را بیش از یک معامله – فروش محصولات به بسیاری از رویدادها” می کنند.

اگر چنین است ، انتظار بیشتری از مارک های زیبایی ایندی است که سرمایه گذاران مشتاق وال استریت و شرکت های چندملیتی را در فضای کالاهای مصرفی با سرعت بالا پیدا کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>