کائو فروشگاه آنلاین زیبایی در اروپا را راه اندازی می کند

Sensai-cosmetics.com خدمات زیبایی شخصی و متناسب با نیازهای فردی را ارائه می دهد.

تام برانا ، مدیر تحریریه04.14.21

بیماری همه گیر COVID-19 ، مصرف کنندگان در سراسر جهان را مجبور کرد که از پیشخوان های زیبایی فروشگاه های بزرگ چشم پوشی کرده و به صورت آنلاین خرید محصولات مراقبت از پوست ، مواد آرایشی رنگی و سایر محصولات مراقبت شخصی را انجام دهند. اکنون ، Kao Corporation یک فروشگاه آنلاین رسمی برای Sensai ، مارک بسیار معتبر خود در اروپا راه اندازی کرد. به گفته کائو ، در حالی که سنسای در حال حاضر در سیستم عامل های مختلف خرده فروشی موجود است ، فروشگاه رسمی آنلاین سنسای خدمات مشاوره ای بی نظیر متناسب با نیازهای شخصی آنها را به مشتریان ارائه می دهد. بستر آنلاین سنسای در انگلیس ، آلمان ، فرانسه ، سوئیس و ایتالیا در دسترس است. کائو قصد دارد به چین گسترش یابد.

“سنسای شرایطی را ایجاد می کند که مشتریان را ترغیب می کند از تجملات موجود در زندگی قدردانی کرده و هم با حساسیت و هم دقیق زندگی کنند. همانطور که ما به سمت تجارت الکترونیکی می رویم ، مشتریان سنسای می توانند از سبک خدمات فروشگاهی ما ، با همان تأکید بر روابط شخصی ، در یک فضای مجازی لذت ببرند. “” توضیح داد سوئیچی یاماگوچی ، VP-Sensai.

یاماگوچی خاطرنشان كرد: بازدیدكنندگان از مشاوره شخصی برخوردار می شوند تا به آنها كمك كند تا مواردی را كه دقیقاً متناسب با نیازهایشان است دقیقاً در مواقع مورد نیاز خود پیدا كنند. به عنوان مثال ، Founder Finder جدید به دوربین تلفن هوشمند کاربر متکی است تا سایه بهینه فونداسیون را توصیه کند.

زیبایی شخصی

یاماگوچی اضافه کرد: “رویکرد مدیریت تجربه مشتری ما (CXM) در یک جهت منحصر به فرد Sensai حرکت خواهد کرد و تمرکز زیادی روی روشهای نگهداری پس از خرید خواهد داشت.” “همچنین با برنامه ریزی برای ورود به فضای تجارت الکترونیکی در بازار داخلی چین در پاییز امسال ، فعالیت های مصرف کننده به مصرف کننده در چین را نیز دنبال خواهیم کرد.”

به گفته کائو ، سنسای بیش از 40 سال است که با تأکید بر سبک مشاوره زیبایی شخصی و منحصر به فرد ژاپنی ، یک مارک محبوب در بازار اروپا است. روش های معمول مراقبت از پوست و گام به گام برای بیرون آوردن زیبایی از پوست ، از “سائو” الهام گرفته شده است ، روحی که در آیین هایی مانند مراسم چای ژاپنی تجسم یافته است. سائو مهمان نوازی حسی را با این باور ترکیب می کند که هر برخورد انسانی ارزشمند است.

علاوه بر فروش محصولات ، وب سایت با ارائه خدمات منحصر به فرد مشتری سنسای ، از اطلاعات جمع آوری شده از وب سایت برای هدایت توسعه محصول برند ، تجربه کاربر را ارتقا خواهد داد. به گفته کائو ، سنسای با تقویت عملکردهای نگهداری مانند بررسی مشتری و نمایش اقلام پرفروش ، پیوندهای محکم تری با مشتریان ایجاد می کند و ارزش بالاتری را ارائه می دهد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>