چالش Ipsy ‘The Next 10’ به دنبال سازندگان بعدی است

ارسال محتوا تا 30 جولای ، با برنامه پرچمدار زنده در ماه اکتبر برنامه ریزی شده است.

07.19.21

مشاغل اشتراکی زیبایی Ipsy ، که دهمین سالگرد تأسیس خود را برگزار می کند ، The Next 10 را اعلام کرده است ، یک چالش در شبکه های اجتماعی برای کشف نسل بعدی سازندگان است که به گفته آنها موانع را می شکند ، هنجارهای زیبایی را برطرف می کند و بیانگر روحیه خود است.

این مارک ، که بخشی از صنایع BFA (زیبایی برای همه) است ، به سازندگان “10 بعدی” با قراردادهای خالق پولی و سفرهای کاملاً منفی به شهر نیویورک اعطا می کند ، جایی که در مراسم پرچمدار جشن Ipsy Live در ماه اکتبر مورد توجه قرار خواهد گرفت. جایی که به یک برنده جایزه بزرگ 30000 دلار پاداش نقدی اضافی تعلق می گیرد.

لانی کوراموتو ، بازاریابی جایگزین IPSY ، گفت: “ما برای ارائه 10 چالش بعدی بسیار هیجان زده هستیم.” “سازندگان از همان ابتدا در Ipsy لاینفک بودند و ما همچنان به عنوان یک مارک تجاری با هدایت خالقان ، زمینه ایجاد یک جامعه پرشور از میلیون ها علاقه مند به زیبایی در سراسر جهان را فراهم کردیم. برای سازندگان در معرض دید و دیده شدن قرار بگیریم ، و جامعه ما را قادر سازیم تا در انتخاب سازندگانی که محتوای آموزشی و الهام بخشی آنها را در سال آینده – و حتی بعد از آن – ارائه دهد ، نقشی فعال داشته باشند. “

این نام تجاری از تاریخ 30 ژوئیه ارسال اولیه برای فراخوان اولیه خود را می پذیرد ، پس از آن 20 شرکت کننده برتر توسط یک هیئت تجاری انتخاب می شوند. 20 نامزد نیمه نهایی سپس در چهار چالش اجتماعی به میزبانی Tabria Majors و Christen Dominique در ماه های آگوست و سپتامبر به رقابت خواهند پرداخت. 10 نفر برتر نهایی توسط جامعه گسترده IPSY در کانال های رسانه های اجتماعی IPSY انتخاب می شوند و بر اساس خلاقیت و تعامل رسانه های اجتماعی انتخاب می شوند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>