
این کاهش عمدتا به دلیل تأثیر همه گیر COVID-19 بود. اقدامات قفل و فاصله اجتماعی باعث کاهش مصرف عطر و مد شد ، در حالی که مشتریان تجاری این شرکت در سراسر جهان شروع به تعطیلی کردند: عطاری ها ، فروشگاه های بزرگ ، فروشگاه های فرودگاه و مراکز خرید.
مارك پويگ ، رئيس شركت و مدير اجرايي شركت اظهار داشت: ژانويه و فوريه ماههاي ركوردي براي ما بود و ناگهان يك رونق شد.
در 12 ماه منتهی به 31 دسامبر سال 2020 ، گروه مستقر در بارسلونا 70 میلیون یورو ضرر خالص در برابر سود 226 میلیون یورویی در سال 2019 ثبت کرد.
علی رغم این عقب نشینی ها ، این شرکت انتظار دارد که در آینده ای نزدیک فعالیت هایش دوباره به مسیر اصلی بازگردد. Puig قصد دارد فروش در سال 2023 را دو برابر و در سال 2025 سه برابر کند. این برنامه بر اساس پیش بینی رشد قابل توجه از طریق ارتقا of کانال دیجیتال و افزایش درآمد در آسیا است که به ترتیب 30 و 25 درصد از فروش را در 2025
Leave a reply