
جنر گفت: “در DNA من تمایل شدید به تمیز کردن همه چیز وجود دارد.” وی به عنوان یک مادر جوان و دارای چهار فرزند ، یک کاربر مشتاق Pine-Sol بود. وی به نیویورک تایمز گفت: “اگر آن بو را داشتم ، این بدان معنی بود که خانه ام تمیز است.” “من 180 روش را شناسایی کردم که معنای تمیز کردن برای من چیست.”
ظروف با خیال راحت ساده ، به سختی هر نوع هستند. آرم ، تنها گرافیک قابل تشخیص ، یک شکل قطره قطره آب سفید است. پاک کننده های مختلف با ترکیبی از سبزهای درخشان و نعناع ارائه می شوند. طرح رنگی یکنواخت در اینستاگرام کار می کند ، و همانطور که خانم جنر خاطرنشان کرد ، چرا به جای “یک دسته میشماش یا doodads که با هم نمی شوند؟” یک مجموعه بطری منسجم در زیر سینک ظرفشویی خود داشته باشید؟
این راه اندازی در حالی انجام می شود که مصرف کنندگان بیشتری نگران تمیز کردن هستند. فروش مواد شوینده لباسشویی در سال گذشته 5.9٪ جهش داشت و بسیار چشمگیرتر ، فروش پاک کننده های خانگی 26.4٪ افزایش یافت که منجر به افزایش 75.3٪ در فروش ضد عفونی کننده های اسپری شد. با دستاوردهایی از این دست ، جای تعجب نیست که انواع کارآفرینان از شیب تمیزکاری استفاده می کنند.
Leave a reply