نوتروژنا در مورد ناسازگاری های بهداشتی پوست فعالیت می کند

مارک برجسته مراقبت از پوست در بازار انبوه ، Neutrogena از تعهد طولانی مدت جدید این برند در زمینه مراقبت از پوست و حمایت از بهداشت برای ارتقا skin سلامت پوست برای همه از طریق یک بستر جدید به نام “برای افراد با پوست” خبر داده است.

تحت این مأموریت جدید ، برند متعلق به جانسون و جانسون برای غلبه بر موانع سلامت پوست ، از جمله 130 میلیون آمریکایی که به دلیل وضعیت اقتصادی اجتماعی ، نژاد و قومیت و دسترسی به مراقبت های بهداشتی تحت تأثیر ناسازگاری های بهداشت پوست قرار دارند ، اقدامی انجام می دهد.

طبق نظرسنجی Neutrogena Skin Health in America ، 62٪ از آمریکایی ها ، از 18 سال به بالا ، اخیراً شرایطی را تجربه کرده اند که قادر به دسترسی به مراقبت از پوست یا تخصص پزشکی مورد نیاز برای کمک به یک مسئله پوستی نبودند و بزرگسالان آمریکایی درآمد کمتری دارند بیش از 25000 دلار در سال 1.7 برابر کمتر احتمال دارد که به متخصص پوست مراجعه کرده باشد. بعلاوه ، افرادی که درآمد کمتری دارند کمتر به دنبال مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه هستند و سواد بهداشتی کمتری دارند و این امر منجر به عدم اختلاف سلامت پوست می شود.

به گفته کری سالیوان ، مدیر کل Neutrogena ، Neutrogena می گوید این دانش ، ابزار و راه حل های مورد حمایت علمی برای کمک به همه افراد در دستیابی به بهترین پوست خود ، بدون توجه به مشکلات پوست ، رنگ پوست ، نوع پوست و سن ، ارائه خواهد کرد.

“به عنوان یک شرکت اختصاص داده شده به سلامت پوست ، Neutrogena در حال جلب توجه ویژه ای بر نیاز اساسی به گسترش تخصص بهداشت پوست – و همچنین موانع مالی و آموزشی بهداشت پوست است که مانع دستیابی به سلامتی پوست و رفاه کامل می شود ، “سالیوان در بیانیه ای گفت.

سالیوان در مصاحبه تلفنی با هاپی بر سابقه طولانی نوتروژنا در پیشرفت علم پوست و جایگاه رهبری آن در گروه مراقبت از پوست در بازار انبوه به عنوان بنیادی از نام تجاری تأکید کرد.

وی گفت: “ما در حال تعیین نوار حتی بالاتر برای خود هستیم.”

سالیوان به هاپی گفت: “ما مارك شماره 1 مراقبت از پوست در ایالات متحده هستیم و با این اوصاف شما باید مرتباً مطابق با آن عمل كنید.”

به گفته آن ، نوتروژنا با شروع از مانع حرفه ای طرفداری ، لایه های نابرابری را برطرف خواهد کرد. هنگام بررسی اطلاعات مربوط به آموزش پزشکی ، نوتروژنا دریافت که 47٪ از متخصصان پوست احساس می کنند آموزش آنها آنها را برای درمان پوست سیاه آماده نمی کند]

نه تنها افراد حرفه ای آموزش کافی نمی بینند ، بلکه خود مصرف کنندگان احساس می کنند که در زمینه مراقبت از نیازهای پوستی خود تخصص کافی ندارند. 73٪ از آمریکایی ها ادعا می کنند که گزینه های زیادی برای مراقبت از پوست وجود دارد و بنابراین احساس می کنند که تشخیص اینکه چه چیزی برای آنها بهتر خواهد بود دشوار است.

این مارک ، که پیشرو در بازار انبوه است ، گفت که هدف آن بخشی از راه حل است ، اطمینان از دسترسی همه افراد به مراقبت از پوست که برای نیازهای آنها طراحی شده است – پیشرفت تحقیقات بالینی برای آزمایش اثربخشی در انواع پوست و رنگ.

بعلاوه ، نوتروژنا گام های جدیدی برای شفاف سازی در محصولات خود ، به ویژه در پیشبرد استانداردهای مربوط به مواد اولیه ، بسته بندی و تأمین منابع ، برمی دارد.

از طریق این طرح چند وجهی ، مارک تجاری اعلام کرد که متعهد شده است که با سرمایه گذاری در چهار رکن اصلی حمایت ، آموزش ، تخصص و شفافیت ، در جهت رفع موانعی که مانع سلامت پوست هستند ، ادامه دهد.

دفاع: با استفاده از یک رویکرد فراگیر ، محصولات پوستی عادلانه و در دسترس را برای همه مصرف کنندگان اطمینان دهید تا بینش های کلیدی را ایجاد کنید که باعث نوآوری های معنادار محصول و ادعاهای مربوطه در محصولاتی می شود که برای کل مصرف کنندگان در سراسر مقیاس کامل رنگ پوست ، ایمن باشد.

این نام تجاری همچنین با همکاری موجود با Johnson & Johnson Innovation’s Black Innovators in Skin Health QuickFire Challenge گسترش خواهد یافت ، که به یک برنده اعطا می کند تا 50000 دلار برای ادامه کار خود برای پیشرفت علم محصولات اختصاص داده شده به رنگ پوست اعطا می کند. مناطق مورد علاقه شامل آکنه و اسکارهای بعد از آکنه ، افزایش رنگدانه ، مراقبت از پوست سر و محافظت در برابر آفتاب است. به گفته یک مقام رسمی برند ، برنده کمک هزینه ماه آینده اعلام خواهد شد.

https://www.youtube.com/watch؟v=FhSTitLfAXc

تحصیلات: آموزش و آگاهی از مسائل مربوط به بهداشت پوست را در اختیار مشتریان قرار دهید تا دانش لازم برای مراقبت بهتر از پوست خود را بدست آورند. این نام تجاری ابتدا با راه اندازی Neutrogena Studios ، بخش جدید سرگرمی فرم طولانی ، که اطلاعاتی به آسانی در دسترس در مورد سلامت پوست ارائه می دهد ، به این مسئله می پردازد.

تجربه و تخصص: استفاده از R&D ، دانشمند و متخصص پوست برای دستیابی و دسترسی به بهترین علم ، محصولات و راه حل های پوستی. برای شروع ، این مارک راهنمای Self-Exam Beautifully ، یک ریز سایت تعاملی «پوستی» را ارائه می دهد که طیف گسترده ای از رنگ پوست و انواع مختلف آن را طراحی می کند تا به منظور تشخیص زودهنگام سرطان های پوست ، خودآزمایی ها را فراگیرتر و جذاب تر کند.

شفافیت: مراقبت از پوست بدون عارضه برای توانمند سازی افراد برای دستیابی به بهترین پوست خود و احساس خوبی با این کار. نام تجاری متعهد به شفافیت مواد تشکیل دهنده ، افزایش مواد بازیافتی پس از مصرف در بسته بندی های ما ، حذف کارتن های غیرضروری و پنجره های پلاستیکی تا سال 2023 و قابلیت بازیافت 100٪ برای همه بسته های پلاستیکی تا سال 2025 است.

سالیوان گفت که یک هدف “بریدن درهم و برهمی” است. وی خاطرنشان کرد که وب سایت Neutrogena دارای واژه نامه مراقبت از پوست با تصاویر بصری طراحی شده برای توانمندسازی مصرف کنندگان است.

همچنین جدید استودیوی Neutrogena ، ابتکاری تحت پلتفرم نام تجاری جدید ایجاد شده است که محیطی را برای بیان داستانهای جذاب فراهم می کند که در مورد علم سلامت پوست آموزش می دهند ، پوست سالم را برای همه جشن می گیرند و مردم را به عمل ترغیب می کنند. اولین فیلم تولید شده توسط این استودیو – در آفتاب – سفرهای بهداشتی پوست هفت خانواده را دنبال می کند که با اثرات طولانی مدت زندگی در آفتاب ، در حالی که هنوز زندگی پر جنب و جوش دارند ، با شرایط فوق العاده ای روبرو می شوند. این فیلم به تهیه کنندگی كری واشنگتن ، سفیر مدت طولانی Neutrogena و بازیگر برنده جایزه امی تولید شده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>