نتایج Q3 Estée Lauder بیش از انتظار است

با توجه به سود حاصل از پرچمدار برند Estée Lauder و پیشرفت های آن در آسیا و اقیانوسیه ، فروش سه ماهه سوم Estée Lauder Company Inc. با 16٪ افزایش به 3.86 میلیارد دلار فروش خالص در هر منطقه و در اکثر دسته های محصول منعکس کننده بهبود در چندین منطقه نسبت به سال قبل است که با گسترش COVID-19 در سطح جهانی شروع به خاموش شدن آجر و ملات کرد. این شرکت سود خالص را گزارش داد 456 میلیون دلار، در مقایسه با ضرر خالص 6 میلیون دلار یک سال پیش.

رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت گفت: “ما بیش از انتظارات فروش و درآمد خود بودیم ، حتی در حالی که چندین بازار تحت فشار COVID-19 در طول سه ماهه افزایش یافته بودند.” فابریزیو فردا. “موتورهای رشد ما از مراقبت از پوست و عطر فوق العاده قدرتمند بودند. فروش در هر منطقه افزایش یافت ، که منجر به رشد دو رقمی در آسیا و اقیانوسیه، جایی که بسیاری از بازارها در رشد و فروش در سرزمین اصلی نقش داشته اند چین تسریع شده آنلاین با رشد دو رقمی قوی در سراسر جهان ، به عنوان یک موتور رشد رونق گرفت و Travel Retail برتری یافت. Estée Lauder ، La Mer ، Jo Malone London ، Clinique و Tom Ford Beauty عملکرد قوی بسیاری از مارک ها را در کارنامه ما داشتند. “

فردا گفت ، فروش سال مالی و حاشیه عملیاتی تعدیل شده بیش از مدت مشابه در سال مالی 2019 است ، زیرا ELC با موفقیت از چالشهای همه گیر استفاده می کند. با تولید جریان نقدی قوی ، این شرکت خریدهای سهام خود را در سه ماهه سوم از سر گرفت.

“ما خوشحالیم که به توافق رسیده ایم که مالکیت خود را در Deciem افزایش دهیم ، و در طی سه سال صاحب اکثریت می شویم و راهی به سمت مالکیت کامل داریم. مارک سرسام آور Deciem قابلیت جوجه کشی با نام تجاری معمولی و جدید بیشتر موتورهای چندگانه برتر استراتژی رشد ما را بیشتر می کند.”

فردا تأكید كرد كه این شركت در حالی كه از ایمنی و آسایش كارمندان و مصرف كنندگان خود در میان بیماری همه گیر مراقبت می كرد ، به این نتایج دست یافت. در همان زمان ، ELC در حال سرمایه گذاری در بسیاری از محرک های رشد بلند مدت است ، از جمله نوآوری پایان به پایان با یک مرکز جدید در شانگهای، تولید هنر در آسیا و اقیانوسیه، تجزیه و تحلیل آنلاین جهانی و مصرف کننده.

وی افزود: “ما در حال رسیدن به اهداف زیست محیطی خود هستیم و به سرعت به تعهدات اجتماعی خود عمل می كنیم.” وی افزود: “ما انتظار داریم كه در رشد فروش خود در سه ماهه چهارم مالی 2021 نه تنها با كاهش مقایسه ها ، بلكه از قدرت بنیادی نیز برخوردار شویم.”

طی 9 ماه ، فروش 3٪ افزایش یافت و به 11.86 میلیارد دلار رسید. درآمد خالص بیش از 50٪ افزایش یافت و به 1.85 میلیارد دلار رسید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>