
رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت گفت: “ما بیش از انتظارات فروش و درآمد خود بودیم ، حتی در حالی که چندین بازار تحت فشار COVID-19 در طول سه ماهه افزایش یافته بودند.” فابریزیو فردا. “موتورهای رشد ما از مراقبت از پوست و عطر فوق العاده قدرتمند بودند. فروش در هر منطقه افزایش یافت ، که منجر به رشد دو رقمی در
فردا گفت ، فروش سال مالی و حاشیه عملیاتی تعدیل شده بیش از مدت مشابه در سال مالی 2019 است ، زیرا ELC با موفقیت از چالشهای همه گیر استفاده می کند. با تولید جریان نقدی قوی ، این شرکت خریدهای سهام خود را در سه ماهه سوم از سر گرفت.
“ما خوشحالیم که به توافق رسیده ایم که مالکیت خود را در Deciem افزایش دهیم ، و در طی سه سال صاحب اکثریت می شویم و راهی به سمت مالکیت کامل داریم. مارک سرسام آور Deciem قابلیت جوجه کشی با نام تجاری معمولی و جدید بیشتر موتورهای چندگانه برتر استراتژی رشد ما را بیشتر می کند.”
فردا تأكید كرد كه این شركت در حالی كه از ایمنی و آسایش كارمندان و مصرف كنندگان خود در میان بیماری همه گیر مراقبت می كرد ، به این نتایج دست یافت. در همان زمان ، ELC در حال سرمایه گذاری در بسیاری از محرک های رشد بلند مدت است ، از جمله نوآوری پایان به پایان با یک مرکز جدید در
وی افزود: “ما در حال رسیدن به اهداف زیست محیطی خود هستیم و به سرعت به تعهدات اجتماعی خود عمل می كنیم.” وی افزود: “ما انتظار داریم كه در رشد فروش خود در سه ماهه چهارم مالی 2021 نه تنها با كاهش مقایسه ها ، بلكه از قدرت بنیادی نیز برخوردار شویم.”
طی 9 ماه ، فروش 3٪ افزایش یافت و به 11.86 میلیارد دلار رسید. درآمد خالص بیش از 50٪ افزایش یافت و به 1.85 میلیارد دلار رسید.
Leave a reply