مصرف گرایی آگاهانه مد است

همانطور که هفته مد 2021 شروع می شود ، صنعت لوازم خانگی و شخصی می تواند چیزی را از لباس و بچه های لباس یاد بگیرد.

تام برانا ، مدیر تحریریه02.14.21

صنایع زیبایی و مد ارتباط تنگاتنگی دارند؛ آنچه در باند فرودگاه اتفاق می افتد اغلب بر مجموعه های لوازم آرایشی رنگی برای فصل بعدی تأثیر می گذارد. البته مارک هایی مانند شانل ، کریستین دیور و سایر برندها دهه های متمادی در هر دو کسب و کار حضور داشتند. اما یک مطالعه اخیر توسط مک کینزی نشان می دهد که صنعت مد پس از همه گیری ، بسیاری از چالش هایی که شرکت های FMCG از جمله مشاغل به ظاهر متفرقه مانند نظافت منزل و لباسشویی با آن روبرو هستند ، با چالش هایی روبرو است.

به عنوان مثال ، مدیران مد عزم خود را جزم می کنند تا میزان اضافی را کاهش دهند. به گفته مک کینزی ، حتی قبل از COVID-19 ، موجودی بیش از حد صنعت مد و مارک تجاری گسترده تا حدی افزایش یافت که فقط 60٪ پوشاک با قیمت کامل فروخته شد و میلیاردها دلار درآمد و حاشیه از دست رفته ایجاد کرد. در طی همه گیر شدن وضعیت بدتر شد و تعداد کمی از خرده فروشان در امان بودند. مک کینزی می گوید ، اگر بیش از حد شرکت ها نتوانند خود را با ذهنیت جدید “کمتر از میزان بیشتری” مصرف کنندگان سازگار کنند – که شامل اولویت کالاهای با ماندگاری بیشتر ، با کیفیت بالاتر و با تولید پایدار است – مشکل اضافی سهام بدتر خواهد شد. مدیران مد با در دستور کار قرار دادن کاهش SKU به این فشارهای جدید پاسخ می دهند. برنامه های دیگر برای کاهش ذخایر اضافی شامل بهره برداری از تجزیه و تحلیل بینش بهبود یافته مشتری و کاهش زمان تولید محصول – هر دو مسئله در صنعت تولیدات خانگی و شخصی است. به گفته مک کینزی ، برخی از خانه های مد از تقویم مد فصلی جدا می شوند – آیا پالت های آرایشی رنگی فصلی از این الگو پیروی می کنند؟

در اینجا نگاهی می اندازیم به اینکه چه چیزی باعث می شود مدیران مد شب بیدار بمانند و چگونه آنها برای مقابله با موضوعات اصلی تصمیم می گیرند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>