مصرف کنندگان Gen Z عاشق برنامه های مراقبت از پوست خود هستند

وقتی صحبت از مارک های زیبایی می شود ، Gen Z از نام های معروف که در بازارهای گسترده مانند فروشگاه های دارو و زنجیره های غذایی یافت می شوند ، طرفداری می کند. اینها برخی از یافته های مطالعه جدید Gen Z است که توسط Kyra Media منتشر شده است.

Maybelline در نظرسنجی از 3500 پاسخ دهنده در سنین 25-25 سال در بین مارک های آرایش شماره 1 است و Dove در راس مراقبت از پوست قرار دارد. مارک های عظیم الجثه ای که در سال گذشته موفقیت خود را در TikTok مشاهده کردند ، عملکرد ویژه ای داشتند ، به طوری که ELF و Nyx سه گروه برتر را برای آرایش و CeraVe را در رتبه دوم برای مراقبت از پوست قرار داده اند. علاوه بر ویروسی TikTok ، سایر عوامل موثر در مورد علاقه های جنرال Z شامل YouTube ، توصیه های تأثیرگذار و ارزش های تجاری.

در اینجا 10 مارک برتر پوست مراقبت وجود دارد

1 کبوتر 11٪
2 سراوا
3 Nivea
4 پاک کردن و پاک کردن
5 نوتروژنا
6 رویداد
7 ساده
8 عادی
9 E45
10 کلینیک

10 مارک برتر آرایش

1 میبلین 17٪
2 الف 16٪
3 نایکس
4 خیلی چهره
5 لوازم آرایشی MAC
6 مورف
7 زوال شهری
8 ColourPop
9 آناستازیا بورلی هیلز
10 شارلوت تیلبری

با توجه به نتایج مطالعه ، مصرف کنندگان Gen Z هر آنچه را که می خرند ، در حال خواندن برچسب ها و یادگیری بیشتر در مورد موادی هستند که به مواد آرایشی مورد علاقه آنها وارد می شود و نحوه آزمایش آنها. در واقع ، 53٪ از پاسخ دهندگان گفتند كه استفاده از مارك آزمايش شده روي حيوانات را متوقف مي كنند ، در حالي كه 50٪ مي گويند اگر ماركي به عنوان بي رحمانه شناسايي نشود ، خريد نمي كنند.

سایر یافته ها:
• از هر 5 نفر 1 نفر محصولات جدید را به برنامه های معمول خود اضافه می کند زیرا آنها می خواهند چیز جدیدی را امتحان کنند ، با بیش از نیمی از پاسخ دهندگان توجه زیادی به آنچه که پوست آنها نیاز دارد و نحوه واکنش آن به روال خود توجه می کنند.
• 32٪ آرایش نمی کنند و فقط مراقبت از پوست را انجام می دهند.
• 75٪ در زمان بررسی ، محصول مراقبت از پوست را در سه ماه گذشته خریداری کرده اند.
• 24٪ به طور متوسط ​​از حداقل سه محصول در برنامه مراقبت از پوست خود استفاده می کنند.

بر اساس این مطالعه ، یک استراتژی TikTok برای بازاریابانی که مشتاق رسیدن به خریداران زیبایی Z Gen هستند ضروری است. به عنوان مثال ، ریمل مایل به زرد Sky High در نتیجه مبارزات موفقیت آمیز TikTok در دسامبر سال 2020 در Ulta Beauty فروخته شد. گرچه TikTok از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، بعد از یوتیوب به عنوان دومین پلتفرم مهم اجتماعی تأثیرگذار است کاربران می توانند محصول جدیدی را به برنامه مراقبت از پوست خود اضافه کنند. به طور کلی برای اطلاعات زیبایی آنلاین ، ژنرال Z ابتدا به YouTube و سپس TikTok و سپس Instagram مراجعه می کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>