مرل نورمن 90 سال موفقیت زیبایی را جشن می گیرد

مرل هلدکات نورمن شرکت آرایش و زیبایی خود را در سال 1931 با رویای توانمند سازی زنان تاسیس کرد. لوازم آرایشی Merle Norman به یک داستان موفقیت واقعی آمریکایی و یک امپراطوری زیبایی تبدیل شده است که در نوآوری ، حق رای دادن و توسعه محصول پیشرو است. در سال 2021 ، لوازم آرایشی Merle Norman 90 سال زیبا را جشن می گیرد!

تاریخ سفر باورنکردنی مرل پشتکار و پیروزی در برابر بسیاری از شرایط دشوار در طول دهه ها است. ما در طول سال با نگاهی به گذشته ، نگاهی به آینده و رونمایی از محصولات جدید در این راه جشن خواهیم گرفت. امیدواریم در بزرگداشت این نقطه عطف مهیج با ما همراه باشید.

این یک داستان موفقیت مانند هیچ داستان دیگری است. در سال 1931 ، مرل هلنكات نورمن شروع به مخلوط كردن مواد در “آزمايشگاه آشپزخانه” خود كرد ، كه منجر به توليد سه محصولي شد كه اساس خط توليد آرايشي او و سنگ بناي آنچه در نهايت به يك امپراطوري زيبايي بدل خواهد شد ، مي شود. کرم های پاک کننده ، کرم احیا کننده میراکول و پایه پودر پایه سه محصولی بودند که Merle تولید کرد ، و آنها آنقدر آزمایش شده و درست هستند که هنوز هم بخشی از پرفروش ترین مجموعه “3 قدم به زیبایی” هستند که امروز موجود است.

مرل قصد داشت زندگی ها را زیبا کند. عصبانیت و عزم او برای تحقق این خواسته به هدایت او و شرکت در جنگ های جهانی ، بیماری های همه گیر ، شیفت های نسلی و موارد دیگر کمک کرد. ارائه محصولات با بالاترین کیفیت به زنان ضروری بود ، اما فراهم کردن فرصتی برای زنان برای تبدیل شدن به خود کارآفرینی در خط مقدم اهداف او بود. در سال 1931 ، مرل اولین استودیوی خود را در سانتا مونیکا ، کالیفرنیا افتتاح کرد و تا سال 1934 ، 94 استودیوی مرل نورمن با مالکیت مستقل در سراسر آمریکا شکوفا شدند! امروز ، همزمان با بزرگداشت نودمین سالگرد تولد این شرکت ، بیش از 1100 استودیوی لوازم آرایشی Merle Norman در ایالات متحده و کانادا وجود دارد. با اثبات اینکه فلسفه و اخلاق شرکت مهم است ، برخی از کارمندان ویژه لوازم آرایشی Merle Norman 40 سال با این مارک تجاری را جشن می گیرند.

روشی که در آن مصرف کنندگان محصولات زیبایی را – به دلیل عمده – مرل در سال 1961 دنبال می کند. او اولین برنامه نمونه گیری بهداشتی بهداشتی را با امضا “حباب های لب” ایجاد کرد که رژ لب های یکبار مصرف را در یک حباب یکبار مصرف و منحصر به فرد قرار داد. مطمئن شوید که مصرف کننده قبل از خرید محصول در اندازه کامل ، رنگ لبهای خود را دوست دارد. این فلسفه آینده نگری “سعی کنید قبل از خرید” هنوز هم یکی از بهترین و تکرارترین برنامه ها در صنعت زیبایی است و همچنان ادامه دارد. به عنوان مثال ، در پاسخ مستقیم به COVID-19 ، Merle Norman Cosmetic Studios اولین کسانی در صنعت زیبایی بودند که یک مکالمه بهداشتی تأیید شده شخص ثالث را برای همه حق رای دادن برای حفظ سلامتی و ایمنی کارمندان و مشتریان دنبال کردند.

اشتراك كردن ، خصوصاً در خانواده ها ، مراقبت كننده است. این که محصولات آرایشی Merle Norman بین نسل های مختلف تقسیم می شود ، به طور گسترده ای شناخته شده و بخشی بسیار مغرور از بافت این شرکت است. مادربزرگ ها تخصص آرایش خود را به دخترانشان منتقل می کنند که به نوبه خود مورد علاقه های خود و دانش هایی را که می آموزند به فرزندانشان منتقل می کنند. این غیرمعمول نیست که نسل ها باهم در استودیو خرید می کنند و در واقع یک استودیوی حقوقی در اوزارک ، آلاباما وجود دارد که متعلق به کورن ادگار است ، دخترش کیم و حالا دخترش بروک به آن ملحق می شوند! چیزهای خیلی خاصی در مورد سنت هایی وجود دارد که مرل نورمن بین نسل ها ایجاد می کند.

در طول جنگ جهانی دوم ، از مرل خواسته شد تا یک روغن مسلسل مخصوص و چوب استتار برای سربازان آمریکایی ایجاد کند. در آن زمان مرل افتخار می کرد که به کشورش خدمت می کرد ، و شرکت او به همان اندازه افتخار می کرد که در طول همه گیر جهانی 2020 به کشور خود خدمت کند. کارگران خط و مصرف کنندگان در سراسر ایالات متحده

در سال 1959 لوازم آرایشی و بهداشتی مرل نورمن با اعطای مهر تأیید برجسته خانه داری ، خود را به عنوان مورد علاقه خانواده معرفی کرد. از دهه 50 تا امروز ، بسیاری از محصولات لوازم آرایشی Merle Norman جوایز صنعت زیبایی را دریافت کرده اند که شامل انتخاب ویرایشگر و خواننده از جمله Perfecting Makeup Broad Spectrum SPF 25 ، آغازگر پایه سفت کننده طلای 24K ، Shadow Stick و ده ها مورد دیگر است. نوآوری ها به لطف یک تیم برتر سطح تحقیق و توسعه و یک مارک که به حرف مشتریان خود گوش فرا می دهد و روندها را دنبال می کند ، هرگز پایان نمی یابند. مراقب یک پرتاب بسیار هیجان انگیز باشید که قدرت زغال را با اثر یک اسکراب جفت می کند!

2015 – 2021 مجموعه ای از نوآوری مانند Skintelligent System با فناوری پروبیوتیک را به ارمغان آورد – یکی از اولین نوع خود ، رژ لب های مخمل ، پودر پایان نرم و تمرکز و موارد دیگر. ریمل مژه Wicked Lash در سال 2013 متولد شد و بلافاصله یک آرایشگر ، سرمقاله و مورد علاقه مشتری قرار گرفت. آسمان حد مرل نورمن برای تیم مرل نورمن است و آنها همچنان جنبش و رویای مرل را زنده نگه می دارند.

امروزه مرل نورمن در دفتر مرکزی خود در لس آنجلس تحت مالکیت خانوادگی ، اداره و تولید می باشد. همانطور که در هاپی گزارش شده است ، این شرکت در جامعه درگیر است. تمام محصولات آرایشی مرل نورمن به صورت آنلاین در سایت www.merlenorman.com و در استودیوی لوازم آرایشی مرل نورمن در سراسر کشور در دسترس هستند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>