
مدیر عامل Beiersdorf AG ، استفان دی لوکر ، توضیح می دهد: “راه اندازی OWN تمرکز ما را بر روی نوآوری های شخصی مراقبت از پوست تقویت می کند – بر اساس نیازهای فردی و یافته های علمی.” “کل پروژه یک شروع داخلی است: چند فرد کارآفرین فداکار و یک تن از اشتیاق و سخت کوشی موفق به پشتیبانی از همه عملکردها برای تحقق این امر شدند.”
طیف وسیعی از محصولات OWN براساس ترکیب خاصی از وضعیت پوست مصرف کننده و تمایل خاص مصرف کننده برای بهبود پوست خود است.
دی لوکر اضافه می کند: “تفاوت ما این است که محصولات با هر سفارش جدید به طور خودکار تکامل می یابند – از جمله معیارهایی مانند سبک زندگی ، شرایط شخصی افراد یا تغییرات فصلی.” “با این رویکرد جامع ، ما نه تنها ارتباط مستقیم دیجیتال با مصرف کنندگان برقرار می کنیم ، بلکه دانش خود را در مورد مصرف کنندگان و پوست آنها نیز ارتقا می دهیم. این به ما کمک می کند تا در آینده راه حل های شخصی سازی بهتری نیز ارائه دهیم. “
در پشت تولید محصولات مراقبت از چهره شخصی ، یک الگوریتم خاص طراحی شده بر اساس بینش و داده های حاصل از نظرسنجی بیش از 4000 مصرف کننده انجام شده در آستانه راه اندازی نام تجاری نهفته است. یکی دیگر از بازیگرانی که به تخصص عمیق Beiersdorf در این بخش بازار کمک می کند ، مطالعه “Skinly” در مقیاس بزرگ است. بیش از 10 هزار زن قبلاً در این مطالعه در اروپا و آسیا شرکت کرده اند و تاکنون در مجموع بیش از 2.5 میلیون اندازه گیری پوست داشته اند. داده های بدست آمده از این طریق به طور مداوم به دانشمندان کمک می کند تا تأثیرات خارجی بر روی پوست ، مانند تأثیرات ناشی از اشعه ماورا UV بنفش یا آلودگی هوا ، را درک کرده و اثرات منفی را خنثی کنند. برای دکتر فرانک شووانک ، مدیر شتاب دهنده شخصی سازی که در سال 2019 راه اندازی شد ، انتقال دانش متقابل عملکرد در Beiersdorf نیز نقشی اساسی در توسعه مداوم مراقبت از پوست شخصی دارد.
شوآنکه گفت: “شتاب دهنده شخصی سازی ما در بخش تحقیق و توسعه متصل است و تیم پویایی را از زنجیره تامین ، فناوری اطلاعات ، بازاریابی و تحقیق و توسعه ادغام می كند.” “ما از ابتكارهای مختلف شرکت ، هم افزایی ها را ایجاد می كنیم ، ساختار می دهیم و آنها را تقویت می كنیم. این یک نقطه قوت دیگر است که اثبات می کند دانش منحصر به فرد مصرف کننده ما یک تقویت کننده برای باز کردن پتانسیل لکه های سفید و پیروزی با مراقبت از پوست است. “
هر محصول OWN مخصوص مصرف کنندگان خاص برند ساخته شده است. شیشه ها و بطری ها با موادی پر می شوند که برای نیازهای فردی مراقبت از پوست فرموله شده اند. با دامنه محصولات OWN ، مصرف کنندگان هر آنچه برای مراقبت از پوست صورت شخصی خود نیاز دارند فراهم می شوند. این امر در نام تجاری نیز منعکس شده است: OWN مخفف “فقط آنچه لازم است” است. در طی فرآیند خرید آنلاین ، نه تنها فرمول ها بلکه بسته بندی ها نیز به صورت شخصی سازی می شوند تا نام کوچک مصرف کنندگان واحدی با نام تجاری را تشکیل دهند – به عنوان مثال “MARY’S OWN”. بنابراین شخصیت فردی آنها بار دیگر مورد توجه خرید قرار می گیرد.
امروزه برای تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان ، مصرف مسئولانه نقش مهمی در زندگی روزمره آنها دارد. محصولات OWN از این مصرف کنندگان در کاهش رد پای اکولوژیکی شخصی خود پشتیبانی می کنند – از جمله موارد دیگر ، با استفاده از بیشترین ترکیبات طبیعی و طبیعی قابل تجزیه برای فرمول های گیاهی محصولات. علاوه بر این ، مارک از شیشه های قابل تعویض و بطری ها و همچنین بسته بندی های بیرونی ساخته شده از مواد آلی برای کاهش ضایعات پلاستیکی استفاده می کند. تمام اجزای منفرد قابل استفاده قابل بازیافت هستند. از این رو ، نام تجاری جدید مستقیماً به برنامه پایداری Beiersdorf “مراقبت فراتر از پوست” می پردازد.
Leave a reply