مراد هیئت حمایت را ایجاد می کند – HAPPI

مراد ، مارک برجسته مراقبت از پوست معتبر ، یک هیئت Advocacy ، یک لیست منحصر به فرد از متخصصان علوم و سلامتی با رهبری تفکر ثابت شده در زمینه های مربوطه ایجاد کرد. هیئت وکالت از چهار عضو تشکیل شده است: داروساز ، متخصص پوست و بنیانگذار مراد. دکتر Zion Ko Lamm ، MD ، پزشک داخلی پزشکی دارای مجوز هیئت مدیره ؛ دکتر دیپیکا چوپرا ، یک دکتر خوش بینی بسیار هیجان انگیز ؛ و میراندا هامر ، MS / RD / CND ، یک متخصص تغذیه ثبت شده و آشپز غذاهای طبیعی.

دکتر هوارد مراد توضیح داد: “هنگامی که من شرکت خود را بیش از 30 سال پیش تأسیس کردم ، هدف من ساده بود – ابزار لازم برای زندگی سالم و شادتر را به مردم بدهم.” در ایجاد این مأموریت ثابت قدم مانده است. با ایجاد اولین هیئت حمایت ، در موقعیتی بهتر از گذشته هستیم که منابع و ابزار مورد نیاز مردم را برای پیمایش منظره سلامتی همیشه در حال تغییر به مردم بدهیم ؛ ما نمی توانیم بیشتر هیجان زده شویم از مهارت های چند رشته ای هیئت مدیره استفاده کنید و به جامعه ما کمک کنید تا سفرهای سلامتی خود را عهده دار شوند. “

انتصاب هیئت حمایت از مراد نشان دهنده تلاشهای مستمر این برند برای تقویت چهار ستون اصلی سلامتی دکتر هوارد مراد است که شامل خوردن آب ، بیدار کردن بدن ، مهربان بودن ذهن و تغذیه پوست است. علاوه بر خود دکتر مراد ، هر یک از اعضای هیئت حمایت کاملاً واجد شرایط صحبت با یک یا چند مورد از این ستون ها هستند که ستون فقرات مارک تجاری را تشکیل می دهند.

دکتر مراد توضیح می دهد: “امروزه مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگر اهمیت سلامتی بدن را درک می کنند ، اما فرایندی که می توانند به آن دست یابند دست نیافتنی است.” “این کار زندگی من این بوده است که از قدم هایی که باید برای دستیابی به یک زندگی شادتر و سالم تر بردارم ، پاک سازی کنم. و از طریق ایجاد هیئت حمایت از مراد ، ما با ایجاد دسترسی به متخصصان برجسته ای که می توانند به جامعه ما در پیمایش دنیای همیشه در حال سلامتی کمک کنند ، این تعهد را بیشتر تقویت می کنیم. “

علاوه بر تبلیغ ارکان کلیدی سلامتی برند ، Murad به هیئت Advocacy خود تکیه می کند تا از طریق شبکه های اجتماعی ، رویدادهای مجازی ، میزگردها و موارد دیگر از شبکه سلامتی تجاری مورد حمایت این برند پشتیبانی کند و با آنها ارتباط برقرار کند. اعضا همچنین به عنوان مشارکت کنندگان و ویراستاران مهمان در بستر تحریریه نام تجاری ، Well Connected ، که اخیراً راه اندازی شده است ، ظاهر می شوند.

بیش از هر چیز دیگر ، اعضای هیئت حمایت به مصرف کنندگان کمک می کنند تا نقاط بین سلامتی و علم را متصل کنند – ماموریتی که مارک تجاری را از زمان تاسیس بیش از 30 سال پیش راهنمایی می کند.

میشل شیگماسا ، مدیر ارشد اجرایی ، توضیح می دهد: “مراد در مراقبت های بالینی از پوست مرجع بوده و هست. “ما در هنگام تولید محصولات از یک رویکرد کاملاً شخصی استفاده می کنیم و هنگام انتخاب اعضای هیئت وکالت خود ، همان فرمول را آینه می کنیم. با استفاده از دانش این متخصصان ، ما به جامعه خود ابزاری را می دهیم که برای استرس کمتر ، اولویت سلامتی خود و مسئولیت سفرهای سلامتی خود به آنها نیاز دارد. “

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شورای حمایت از مراد ، به Murad.com مراجعه کرده و با این برند در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>