
جولین ساادا ، بنیانگذار و رئیس Maesa گفت: “ما از اینکه مارک به ما پیوسته است بسیار خرسند هستیم.” مارک در طول زندگی حرفه ای خود با برخی از مشهورترین مارک های مصرف کننده جهانی کار کرده است و با ادامه کار دانش وی کلیدی خواهد بود برای تکامل استراتژی و چشم انداز Maesa. “
Maesa در سال 1997 تاسیس شد ، یک جوجه کشی جهانی با نام تجاری زیبایی است ، مارک ها و برچسب های خصوصی را برای خرده فروشان انبوه ، مواد مخدر و تخصصی طراحی و تولید می کند. Maesa تمام مراحل از مارک تجاری ، بازاریابی و توسعه محصول تا تولید ، بازاریابی عملیاتی و دوباره پر کردن را کنترل می کند. Maesa روی جوجه کشی مارک های زیبایی بصیر و مبتکر با قدرت ماندن واقعی در تمام گروه های زیبایی در آمریکای شمالی و EMEA تمرکز دارد. ری به عنوان عضو هیئت مدیره Maesa ، از 30 سال موفقیت و تجربه خود در زمینه دیجیتال سازی و بین المللی سازی و همچنین تمرکز بر M&A و نوآوری استفاده خواهد کرد.
جیانی پیراچونی مدیر عامل Maesa گفت: “من خوشحالم که از مارک در Maesa استقبال می کنم.” تخصص بالایی برای ما خواهد داشت و من مشتاقانه منتظر مشاوره تخصصی او هستم تا Maesa را به عنوان یک مرحله جهانی در مرحله بعدی رشد خود قرار دهد. منبع زیبایی و جوجه کشی. “
Leave a reply