به گفته ادی بالوا ، مدیرعامل سری طلای مراکش ، “ما منتظر آینده هستیم. از آنجا که ما برای گسترش پس از همه گیری در ایالات متحده و ورود به بازارهای جهانی جدید برنامه ریزی می کنیم ، زمان مناسب آن است که جلوه مجموعه کلاسیک آرگان را افزایش دهیم و آن را با چشم انداز استراتژیک بلند مدت خود هماهنگ کنیم. ”
ظاهر جدید و ظریف در حالی صورت می گیرد که این برند علیرغم چالش های فعلی مربوط به همه گیری در صنعت سالن های حرفه ای ، رشد تجارت الکترونیکی چشمگیری را نشان می دهد و اکنون در هفت بازار بین المللی در دسترس است. در طرح های براق این paclaging از الگوی پس زمینه متنوع الهام گرفته از مراکش روی بطری های سفارشی و همچنین یک آرم تصفیه شده برای تأکید بر جایگاه برتر برند استفاده شده است. این شرکت همچنین در خدمت ارائه گزینه های نمایش واحد تر در کنار خطوط تولید جدید ، از جمله Black Truffle Care Care و My NuDo Rejuvenating Shampoo خواهد بود.
فرمولهای مجموعه Argan Gold Series مراکش ، ساخته شده در اسرائیل ، بسیار سبک وزن هستند و با درصد بالایی از بهترین مواد با کیفیت آبگرم فرموله شده اند که بلافاصله برای نتایج سریع تر ، بدون وزن و طبیعی تر جذب می شوند.
Leave a reply