مارک آنتونی 25 امین سالگرد را جشن می گیرد

پس از 25 سال تجارت ، مارک آنتونی در حال معرفی صدا و هویت بصری تازه ای برای حفظ تعامل برند در اولویت است.

تیم بانچ ، رئیس و مدیرعامل MAV Beauty Brands گفت: “2021 سال مهمی برای این برند است و ما از رسیدن به چنین مرحله عظیمی هیجان زده ایم. “به عنوان یک مارک در حال رشد که ریشه در نوآوری دارد ، مهم است که ما همچنان با مصرف کنندگان رشد کنیم. ما با طراحی و موقعیت جدید بسته بندی ، قصد داریم به مشتریان وفادار به برند فعلی خود انرژی دهیم و در عین حال مصرف کنندگان جدیدی را نیز به این برند جذب کنیم. ”

با موقعیت جدید ، نام تجاری کوتاه شده است به Marc Anthony – در اصل Marc Anthony True Professional. بسته بندی محصول همچنین تغییر جدیدی پیدا کرده است که از یک ذهنیت دیجیتالی ، اجتماعی-اول برای تأکید بر رابطه بین نام تجاری و مشارکت مصرف کننده متولد و تنظیم شده است. این یک معماری ساده تر و تزئینات ظریف است که باعث سهولت در ناوبری می شود و یک تجربه خرید هماهنگ که در قفسه برجسته است. رنگهای جسورانه و پر جنب و جوش – که مدتهاست گنجینه های تجاری هستند – همچنان باقی مانده اند ، همچنین فرمول های مناسب کیفیتی که مصرف کنندگان از آن شناختند و به آن اعتماد دارند.

اصول بنیانگذار مارک آنتونی – فرمول های با کیفیت مناسب و مقرون به صرفه و قابل دسترس – با صدای سبک زندگی که در پیام تبلیغات انتخاباتی “Make Hair Play” مشخص است ، تقویت می شوند.

کیمبرلی کنستانت ، معاون رئیس بازاریابی ، برند و نوآوری در مارک های زیبایی MAV اظهار داشت: “ما از اولین بسته بندی و موقعیت جدید خود برای مشتریان هیجان زده ایم.” “مصرف کننده مارک آنتونی یک علاقه مند به مو است که دوست دارد دانش زیبایی خود را با همسالانش به اشتراک بگذارد. او اغلب سنجاق می شود ، تلنگر می کند و با موهایش بازی می کند ، هرگز بی حرکت نمی نشیند ، و ما می خواهیم در طول سفر با بیان مو ، با او حرکت کنیم. “

با آغاز کار ، مارک آنتونی مأموریت خود را برای ایجاد محصولات ممتاز مو ریشه در سه نسل تخصص مو و میراث سالن آن قرار داد. امسال ، این برند دو مجموعه خط جدید جدید را در مجموعه خود با بهترین عملکرد St Curly Curls ارائه داده است – یک کرم تقویت کننده حلقه و اسپری تازه کننده Curl.

کنستانت اظهار داشت: “در مارك آنتونی ، ما معتقدیم كه موها نباید خسته كننده باشند و قطعاً هم نباید پیچیده باشند.” “مو می تواند منبع لذت و سرگرمی باشد. هدف ما تزریق مجدد این شخصیت به رده های مراقبت از مو است و به مصرف کنندگان این توانایی را می دهیم تا به زمانی برسند که از آن لذت می بردند و با موهایشان بازی می کردند. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>