لیدی گاگا “استودیو” را به روی خالقان مربی گشود

مارک زیبایی لیدی گاگا ، Haus Labs ، با همکاری خرده فروشی بانک جهانی Klarna ، افتتاح شد.

‘The Studio by Klarna x Haus Labs’ ، واقع در لس آنجلس ، با هدف پرورش خلاقیت و ابراز وجود – در عین حال فراهم کردن بستر و منابع برای خلاقان نوآور و نوظهور

گاگا و کلارنا اولین سازندگان محتوا / تأثیرگذاران دعوت شده به استودیو را انتخاب کردند – Biddy و Tavaris ‘Vari’ Jefferson. هرکدام 10 هزار دلار کمک هزینه تحصیلی و راهنمایی دریافت می کنند.

گاگا می گوید: “حمایت از هنرمندان جوان همیشه برای من مهم بوده است – با راه اندازی استودیو ، یافتن راهی برای بازپس گیری تصمیم ساده ای بود.”

چگونه خالقین انتخاب شدند؟

“هر خالق در هنری که خلق می کند بی نظیر است و از پلت فرم خود برای مهربانی با جهان استفاده می کند. این نوع ابراز وجود شجاعانه است که ما به عنوان یک برند تحسین و قهرمان آن می شویم. ”گاگا توضیح می دهد.

این استودیو بدون شک از خلاقیت الهام خواهد گرفت – با مجسمه سازی بازتابنده ، مبل صورتی ، نورپردازی رنگارنگ و ویژگی های پیشرفته. این شامل یک آتلیه عکس ، فضای آشپزخانه ، حمام و اتاق استراحت است.

هنگام تصور فضا ، گاگا می گوید: “طراحی استودیو به گونه ای مهم بود که باعث ایجاد و ایجاد خلاقیت برای همه افرادی شود که وارد می شوند. تیم از این هدف برای تصمیم گیری در مورد طراحی در کل فضا استفاده کرد ، از معماری گرفته تا رنگ ها ، بافت ها و جریان. ”

قسمت مورد علاقه لیدی گاگا چیست؟ “سایبان آینه ای قطعه اصلی استودیو است که نشان دهنده اهمیت بازتاب و چشم انداز خود است. این یک قطعه هنری سفارشی است که ما از نمایش آن در فضای خود احساس افتخار می کنیم. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>