لوازم آرایشی فضای دیجیتال اختصاصی را راه اندازی می کند — کشف کنید

گروه لوازم آرایشی Discover – یک فضای دیجیتالی اختصاصی که به صنعت زیبایی و مراقبت شخصی اجازه می دهد مواد جدید و نوآوری های جدید را به اشتراک بگذارد و ترویج کند ، راه اندازی کرده است. این فهرست جدید با ارائه جدیدترین نمایشگاههای ارائه شده توسط غرفه داران در سراسر سبد لوازم آرایشی و بهداشتی ، یک فروشگاه واحد برای تولیدکنندگان محصول است که به دنبال جدیدترین مواد تشکیل دهنده هستند.

راه اندازی در آوریل 2021 همزمان با یک سری وبینارهای ویترین جدید مواد تشکیل دهنده ، محصولات لوازم آرایشی Discover به نمایشگاه داران فرصتی برای تبلیغ محصولات جدید ، به حداکثر رساندن دید بازار و تولید محصولات برتر در طول سال می دهد. متخصصان تحقیق و توسعه و تولیدکنندگان محصولات می توانند به اطلاعات دقیق محصول ، وثیقه بازاریابی ، فیلم ها و جزئیات تماس برای الهام بخشیدن و اطلاع رسانی فرمول های خود دسترسی داشته باشند.

پلتفرم جدید لوازم آرایشی و بهداشتی با شهرت به دلیل داشتن امکانات قوی شبکه ، به غرفه داران کمک می کند تا با مخاطبین جدید و موجود در ارتباط باشند. فهرست ساده و با کاربرد آسان همچنین همکاری را تشویق می کند زیرا فرمول سازان و تولیدکنندگان برای آینده مشارکت بالقوه ایجاد می کنند.

نام های اصلی این صنعت قبلاً مشارکت در این فهرست را تأیید کرده اند از جمله Evonik ، Givaudan ، Solvay ، Gattefossé و Lubrizol Life Science. in-cosmetics Discover میزبان بسیاری از مواد ابتکاری جدید از جمله CBD Oil Balance توسط Infinitec است که قرار است در ماه آوریل راه اندازی شود ، و یک درمان کامل برای پوست چرب را ارائه می دهد. در جای دیگر ، Vanderbilt Minerals LLC انواع مختلفی از مواد طبیعی خود را از جمله رسهای اسمکتیتی Vanatural Bentonite Clay و Veegum Magnesium Aluminium سیلیکات که از ذخایر طبیعی در ایالات متحده استخراج می شوند ، به نمایش می گذارد.

با غوطه وری عمیق در جدیدترین محصولات راه اندازی ، مواد آرایشی Discover اولین نمایشگاه آنلاین مواد تشکیل دهنده خود را طی چهار روز در ماه آوریل برگزار می کند. از 20 آوریل تا 29 آوریل به پایان می رسد ، این مجموعه محدود شامل 44 جلسه سی دقیقه ای آنلاین خواهد بود که به بینندگان در درک توانایی محصولات کمک می کند.

در روز اول ویترین ، نمایندگان Clariant Production France دو ماده اولیه را ارائه می دهند. اولین ، Ethience Protect ، یک محصول Clariant Active Ingredient x Beraca است که از کیک پرس روغن مغز برزیل استخراج می شود و یک سد پوستی قوی تر ایجاد می کند. در مرحله دوم ، آنها Celyscence ، یک ماده فعال تولید شده از تحقیقات Clariant Active Ingented x x Biospectrum ، را که با هک سلولهای زامبی (پیر) ، معکوس فنوتیپ آنها و پاکسازی سلولهای مضر زامبی از پوست ، از پیری سلول جلوگیری می کند.

در جلسه ای برای شکل دادن به عزت نفس بدن شما ، Lipotrue SL با تأثیر مستقیم بر روی بافت چربی عصب زده شده طبیعی ، Silstem-UTM ، یک ماده فعال سبز را تقلید می کند که عملکرد انتقال دهنده های عصبی را تجربه می کند. Silstem-UTM انتشار NRG4 را افزایش می دهد ، یک آدیپوکین که عملکردهای لیپولیتیک را فعال می کند و عصب دهی بافت چربی را بهبود می بخشد تا اثر لاغری و کاهش سلولیت ایجاد کند.

همچنین متخصصان تحقیق و توسعه می توانند از Evonik در هنگام استفاده از ویترین محصول برای برجسته كردن فناوری سیستم تحویل Rovisome ، از زبان اوونیك بشنوند. Evonik در حالی که آخرین توسعه محصول خود را نشان می دهد ، در مورد مزایا و کاربردها گزارش خواهد داد.

“به خصوص در سال گذشته برای متخصصان تحقیق و توسعه بسیار دشوار بوده است که جدیدترین مواد تشکیل دهنده را کشف کنند و همچنین تامین کنندگان می توانند محصولات جدید خود را به طور م communicateثر معرفی کنند. در حالی که ما منتظر هستیم صنعت را در یکی از نمایشگاه های خود گردهم بیاوریم ، ما می خواهیم به حمایت خود ادامه دهیم این ارتباط و همکاری با ارائه یک پلت فرم کاملاً جدید و مبتنی بر هدف برای به روز بودن در مورد جدیدترین مواد اولیه و عرضه محصولات. در کنار این دایرکتوری جدید ، ما از ارائه یک سری جامع از ویترین های آنلاین خوشحال هستیم که حتی فرصت های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد برای کشف ماده اصلی مناسب برای فرمولاسیون های آینده “، گفت: کتی لاپورت ، مدیر نمونه کارها در نمایشگاه های Reed.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>