لوازم آرایشی جهانی دوباره برگشته و از امنیت COVID برخوردار است

In-Cosmetics Global 2021 5-7 اکتبر در بارسلونا برگزار می شود. برگزارکننده نمایش اقدامات مختلفی را برای اطمینان از سلامتی و ایمنی شرکت کنندگان اجرا کرده است. با توجه به نمایشگاه های رید ، این صنعت با یک فرصت کاملاً ضروری برای اتصال حضوری و منبع جدیدترین نوآوری ها ، دوباره به هم پیوند خواهد خورد.

رید خاطرنشان می کند ، كاهش دقیق محدودیت های قفل و از سرگیری رویدادهای زنده به معنای سلامتی و ایمنی بازدیدكنندگان ، غرفه داران و كارمندان است. In-Cosmetics Global با هدف حفظ تجربه این رویداد مشهور ، تجربه ای ایمن را برای همه افراد درگیر فراهم می کند. به منظور انجام این کار ، آن در حال اتخاذ “استراتژی 5 نقطه ای” برای سلامتی و ایمنی است و در حال همکاری نزدیک با مقامات محلی و محل برگزاری Fira Barcelona برای اجرای کلیه اقدامات احتیاطی لازم است.

به گفته سخنگوی رید ، در حال حاضر 500 غرفه دار در این نمایشگاه حضور دارند.

یک تغییر اساسی که توسط In-Cosmetics Global برای اطمینان از تحویل یک رویداد ایمن COVID-19 انجام شد ، شامل معرفی یک سیستم یک طرفه برای کمک به حفظ حداقل فاصله اجتماعی 1.5 متری است. به گفته رید ، In-Cosmetics همکاری نزدیک با Fira Barcelona داشته است تا یک استراتژی ایمنی قوی را دنبال کند که از مقررات تعیین شده توسط دولت اسپانیا پیروی می کند. همچنین بالاترین استانداردهای نظافت قبل ، حین و بعد از رویداد ، ضد عفونی کننده های دستی که به راحتی در دسترس هستند در سراسر محل و همچنین افزایش تهویه برای بهبود گردش هوای تازه وجود دارد.

روزیانی زولکیفلی ، مدیر رویدادهای جهانی In-Cosmetics ، گفت: “همه گیری فعالیت های حضوری را متوقف کرده و منجر به انصراف و به تعویق انداختن رویداد در تمام صنایع در سراسر جهان می شود.” در حالی که ما به انتقال خود به رویدادهای مجازی و شبکه افتخار می کنیم ، ما از دیدن بازگشت In-Cosmetics Global در قالب امن COVID-19 بسیار هیجان زده هستیم. فقدان حوادث فیزیکی ، باور ما را در مورد نیاز به شبکه و مشارکت حضوری در سراسر صنایع آرایشی و بهداشتی تقویت کرده است. “

از آنجا که ایمنی و امنیت COVID-19 مستلزم مشارکت همه افراد است ، انتظار می رود تمام افرادی که در این رویداد شرکت می کنند اقدامات بهداشتی مانند پوشیدن پوشش صورت ، حفظ فاصله فیزیکی و خودداری از دست دادن را دنبال کنند. با این وجود ، برای دو نسخه گذشته ، مصافحه های دیجیتال امکان پذیر خواهد بود ، In-Cosmetics Global یک رویداد هوشمندانه است که به بازدیدکنندگان و تأمین کنندگان امکان تبادل اطلاعات به صورت مجازی را می دهد. غرفه داران همچنین در حال بررسی طراحی غرفه های خود برای کمک به این اقدامات خواهند بود و لازم است حداکثر ظرفیت را برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد به وضوح نشان دهند. به گفته رید ، مناطق دارای ویژگی تعاملی مانند نوار آرایش ، نوار حسی و گوشه پایداری با تنظیمات مناسب برای مدیریت فاصله اجتماعی و نمونه برداری ایمن از محصولات ، بخشی جدایی ناپذیر از نمایش باقی می ماند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>