قیمت مانع پیشگیری از یک سبک زندگی سالم در بین مصرف کنندگان است

طبق نظرسنجی سلامت و تندرستی AlixPartners 2021 ، تقریبا نیمی (49٪) از مصرف کنندگان در شش بازار بزرگ در سراسر جهان معتقدند که یک سبک زندگی سالم در طول سال گذشته اهمیت بیشتری پیدا کرده است ، در مقابل 2٪ که معتقدند که . با این وجود ، علی رغم این تغییر ، مواد غذایی سالم و غیر غذایی فقط به طور متوسط ​​21٪ کیف پول های مصرف کنندگان را در کل گروه های محصولات اشغال می کند.

در همین حال ، AlixPartners می داند که 46٪ از مصرف کنندگان آمریکایی معتقدند که سبک زندگی سالم اهمیت بیشتری پیدا کرده است ، در مقابل 2٪ که معتقدند چنین نیست.

موانع اصلی مصرف کنندگان در سراسر جهان برای خرید مواد غذایی سالم و غیر غذایی غیرقابل مصرف است قیمت ها – توسط 35٪ از مصرف کنندگان در سطح بین المللی ، از جمله 40٪ در ایالات متحده ، به عنوان مانع خرید از 12 مانع احتمالی انتخاب شده است. دلیل واضح آن عدم شفافیت در مورد سالم بودن محصول است (به ترتیب 22٪ و 19٪ انتخاب شده) ، عدم دسترسی در فروشگاه ها (به ترتیب 21٪ و 19٪) و محصولاتی که مزه مطبوع ندارند یا عملکرد خوبی ندارند (14) به ترتیب٪ و 16٪).

“مصرف کنندگان درک خوبی از آنچه برای سالم بودن لازم است و تمایل شدید به پذیرش یک سبک زندگی سالم دارند. اما با توجه به اینکه بسیاری از محصولات بهداشت و سلامتی را همچنان در معرض دید قرار می دهند ، واضح است که باید راهی پیش برویم تا ببینیم که آنها سهم خود را از کیف پول های مصرف کننده اشغال می کنند. ” AlixPartners.

“وقت آن رسیده است که مارک ها به آموزش مصرف کنندگان درباره زندگی سالم بپردازند و در عوض به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کنند. تقاضا برای محصولات سالم اکنون به قدری زیاد است که اگر قبلاً چنین کاری نکرده اند ، شرکت های تولید کننده محصولات مصرفی باید بهداشت و سلامتی را به عنوان بخشی اصلی از پیشنهاد مشتری خود قرار دهند. “

“مارک هایی که شکوفا می شوند کسانی خواهند بود که منابع قابل توجهی را به این تغییر اختصاص می دهند ، با تمرکز روشن بر ایجاد نوآوری و ارزش ، و با رویکردی شفاف و معتبر به مسائل بهداشت و سلامتی. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای نسبت به “شستشوی سلامتی” هشدار دارند و انتظار دارند که بتوانند محصولاتی را خریداری کنند که همه آنها را داشته باشد. ”

نظرسنجی AlixPartners 2021 Health and Wellness 15 آوریل – 4 مه 2021 انجام شد و از 6064 مصرف کننده 18 ساله و بالاتر در سراسر چین ، فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ، انگلستان و ایالات متحده نظرسنجی شد ، با بیش از 1000 مصرف کننده هر بازار یافته های این نظرسنجی براساس نمونه های نماینده ملی برای هر بازار است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>