قوانین NAD در مورد ادعا برای امولسیون های سفید کننده کرست که توسط رقبا ایجاد شده است

بخش ملی تبلیغات (NAD) برنامه های ملی BBB تشخیص داد که شرکت Procter & Gamble (P&G) مبنایی منطقی برای ادعا می کند که امولسیون های سفیدکننده Crest نتایج “بهتر” یا “100٪ سفیدتر” ارائه می دهند و “سفیدتر می شوند” از قلم ARC خود P&G ، اما توصیه کرد P&G تبلیغات خود را تغییر دهد تا به وضوح و به وضوح فاش کند که هدف ادعاهای مقایسه ای آن قلم ARC است. NAD همچنین دریافت که P&G مبنای معقولی برای ادعای “تقریباً بدون حساسیت” خود فراهم کرده است.

بعلاوه ، NAD توصیه كرد كه P&G ادعاها را “سریعتر” و “5 برابر قطره پراكسید فعال معلق در یك پایه آبرسانی برای سفید كردن دندانها” اصلاح كند ، ادعا را متوقف كند یا “لكه ها را قبل از ایجاد لكه ها متوقف كند” و آنها را متوقف كند:

  • “بهترین در کلاس”
  • “شروع به کار فوری”
  • “در عرض چند ثانیه لبخند سفیدتری بخور”
  • “10 برابر بیشتر بمانید”
  • “5 برابر پراکسید هیدروژن فعال تر در مقایسه با سایر ژل ها و قلم های سفید کننده ارائه می دهد”

ادعاهای مورد بحث ، که در بسته بندی محصولات و تبلیغات تلویزیونی ، اینترنتی و رسانه های اجتماعی ظاهر شد ، توسط SmileDirectClub LLC به چالش کشیده شد.

بخش ملی تبلیغات (NAD) برنامه های ملی BBB خدمات خودتنظیمی و حل اختلافات مستقلی را ارائه می دهد تا صحت تبلیغات را در سراسر ایالات متحده راهنمایی کند. NAD تبلیغات ملی را در همه رسانه ها بررسی می کند و تصمیمات آن استانداردهای مطلوبی را برای صحت و سقف تبلیغات تعیین می کند ، از مصرف کنندگان محافظت معنی داری می کند و زمینه رقابت را برای تجارت فراهم می کند.

کیت امولسیون سفید کننده Crest Crest P&G که به عنوان محصول سال انتخاب شد ، از یک ژل پراکسید هیدروژن در یک لوله و یک عصای برنامه جداگانه تشکیل شده است. با استفاده از چوب ، مصرف کننده ژل را بر روی هر دندان قرار می دهد و بر خلاف نوارهای سفید کننده و ژل های موجود در بازار ، هیچ گونه شستشو ، مسواک زدن یا برداشتن ژل وجود ندارد.

با توجه به این ادعا که امولسیون های سفید کننده کرست “100٪ سفیدتر” ، “سریعتر” و “بهتر” (یا “سفیدتر بهتر”) ارائه می دهند ، NAD اشاره کرد که در تکرارهای خاص تبلیغات به چالش کشیده شده ، افشای ادعا به مقایسه یک محصول واحد ، ARC Pen ، واضح و مشهود نیست. بنابراین ، NAD توصیه کرد P&G تبلیغات خود را تغییر دهد تا به روشنی و آشکار فاش کند که هدف ادعاهای مقایسه ای آن قلم ARC است ، یا با درج این اطلاعات در ادعای اصلی یا از طریق افشای آن در اندازه قلم مشابه و نزدیک به آن ادعا می کند واجد شرایط است.

بر اساس بررسی شواهد تبلیغ دهنده که مزایای سفیدکننده Crest Whitening Emulsions را بر روی قلم ARC ارزیابی کرده و نشان داده است که اندازه گیری سفید کننده Crest Whitening Emulsions به “قابل توجه بودن” ترجمه شده است ، NAD نتیجه گرفت که تبلیغ دهنده مبنای معقولی برای ادعا می کند که Crest سفیدکننده امولسیون نتایج “بهتر” یا “100٪ سفیدتر” را ارائه می دهد و “سفیدتر” از قلم ARC است.

NAD تشخیص داد که ادعای “سریعتر” تبلیغ کننده ، در شرایطی که با سایر ادعاهای عملکرد محصول ظاهر می شود ، برای مصرف کننده قابل درک نیست که پیامی را در مورد کاربرد و زمان سایش محصول منتقل کند. با این حال ، NAD اشاره کرد که در زمینه های دیگر ، این اصطلاح ممکن است یک پیام سرعت برنامه را منتقل کند. NAD به تبلیغ دهنده هشدار داد تا از انتقال آن پیام خودداری کند ، زیرا توسط شواهد موجود در پرونده پشتیبانی نمی شود.

NAD توصیه کرد که ادعای “بهترین نتایج در کلاس” متوقف شود زیرا نه نتایج مطالعه بالینی اساسی و نه این واقعیت که این محصول از یک فناوری ثبت اختراع جدید استفاده می کند ، پایه معقولی برای پیام نتایج سفیدتر برتر که به طور منطقی توسط ادعا منتقل شده است ، فراهم نمی کند. NAD خاطرنشان کرد: اگرچه فرمول ابتکاری Crest Whitening Emulsions و سیستم تحویل ممکن است با فناوری منحصر به فرد آن در میان سایر محصولات سفید کننده موجود در بازار صحبت کند ، اما هیچ مدرکی وجود ندارد که تعریف P & G از این “کلاس یک” با درک مصرف کنندگان از “کلاس” سازگار باشد “از برنامه های سفید کردن دندان.

NAD پس از بررسی متاآنالیز تبلیغات درمورد آزمایشات سفیدکننده بالینی ، تشخیص داد که از نظر اطمینان کافی است تا بتواند مبنایی منطقی برای ادعای “تقریباً بدون حساسیت” خود ارائه دهد.

با این حال ، NAD با توجه به ادعای کمی خود مبنی بر اینکه Culs Whitening Emulsions روی دندانها “10 برابر بیشتر” از ژلهای رنگ آمیزی می ماند ، مانند ARC Pen ، NAD نتیجه گرفت که خلاصه مطالعه ارائه شده توسط P&G در حمایت از ادعا ، به اندازه کافی قابل اعتماد نیست. بنابراین ، NAD توصیه کرد که ادعای “10 برابر بیشتر بماند” متوقف شود.

NAD همچنین به P&G توصیه کرد که “شروع به کار فوری” و ادعای “لبخند سفیدتری در ثانیه” کند. NAD خاطرنشان كرد كه مصرف كنندگانی كه ادعا می كنند كه یك محصول “بلافاصله شروع به كار می كند” یا “در چند ثانیه” منطقی پیش بینی می كنند كه بلافاصله پس از استفاده از یك محصول ، اگر بلافاصله نباشد ، فواید قابل ملاحظه ای خواهند دید – پیامی كه با شواهد پشتیبانی نمی شود.

علاوه بر این ، NAD تعیین کرد که مصرف کنندگان منطقی ادعای “لکه های متوقف قبل از شروع” P & G را نه به عنوان بیانیه ای در مورد توانایی Crest Whitening Emulsions برای از بین بردن لکه های موجود ، بلکه به عنوان ادعا می کنند که می تواند از لکه های آینده جلوگیری کند. شواهد ارائه شده نشان نمی دهد که امولسیون های سفید کننده کرست به عنوان سدی برای جلوگیری یا جلوگیری از ایجاد لکه های جدید ، به ویژه لکه های خارجی از منابع غیر سنی ، عمل می کند. بنابراین ، NAD توصیه کرد P&G با قطع یا اصلاح “جلوگیری از لکه گیری قبل از ایجاد لکه” ادعا می کند که با دقت بیشتری منعکس می کند که امولسیون رنگ آمیزی موجود را برطرف می کند و از هرگونه مضمونی که امولسیون های سفید کننده کرست از ایجاد لکه های ترکیبات معمول لک کننده دندان جلوگیری می کند ، جلوگیری می کند.

NAD توصیه کرد که P&G ادعا “ارائه 5 برابر پراکسید هیدروژن هیدروژن فعال تر در مقایسه با سایر ژل ها و قلم های سفیدکننده” را متوقف کند زیرا پیام پشتیبانی نشده ای را مبنی بر داشتن پراکسید هیدروژن بیشتر از محصولات رقیب در بازار برای محصول تبلیغاتی ارائه می دهد.

سرانجام ، NAD تشخیص داد که اگر ادعا “5x قطره پراکسید فعال معلق در یک پایه آبرسان برای سفید کردن دندان ها” اصلاح شود تا روشن شود که این مقایسه با ARC Pen است ، این ادعا پشتیبانی می شود.

در بیانیه تبلیغات خود ، P&G ، که پیشروترین شرکت در گزارش 50 برتر سالانه Happi است ، اظهار داشت که “موافقت می کند با تصمیم NAD مطابقت داشته باشد.” آگهی دهنده همچنین اظهار داشت که “با نتیجه گیری NAD مبنی بر اینکه برخی ادعاها به اندازه کافی پشتیبانی نشده اند ، موافق نیستیم اما ما به عنوان یکی از طرفداران قدرتمند خودتنظیمی موافقت می کنیم که تصمیم NAD را رعایت کنیم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>