قدرت مراقبت از پوست Estée Lauder In Q2

شرکتهای Estée Lauder با غلبه بر یک همه گیر جهانی ، سود 5٪ را در سه ماهه دوم سال 2021 خود ثبت کردند.

فابریزیو فردا ، رئیس و مدیر اجرایی ELC در بیانیه ای گفت: “ما افتخار می كنیم كه در سه ماهه دوم خود زودتر از آنچه پیش بینی كرده بودیم به رشد بازگشتیم و این نشان دهنده موفقیت پایدار چندین موتور استراتژی رشد است.” “موتورهای قدرتمند مراقبت از پوست ، عطر ، آسیا / اقیانوس آرام ، سفرهای خرده فروشی در آسیا و جهانی آنلاین با وجود پیچیدگی فزاینده بیماری همه گیر ، به عملکرد ما دامن می زنند.”

طبق گفته فردا ، 10 مارک تجاری لودر در طول سه ماهه رشد کردند و این تجارت توانست از طریق خریدهای تعطیلات با مشتریان جدید ارتباط برقرار کند. لودر گفت ، فروش آنلاین به ویژه زیاد بود و حتی با وجود شیوع ویروس کرونا ، بیشتر فروشگاه ها باز بودند ، اما ترافیک پا کم بود.

فروش خالص در سه ماهه منتهی به 31 دسامبر 4.85 میلیارد دلار بود ، در حالیکه در دوره قبل 4.62 میلیارد دلار بود. سود خالص با 56٪ افزایش به 873 میلیون دلار رسیده است. یک سال پیش ELC یک بار شارژ مربوط به مارک های Too Faced ، Smashbox و Becca خود را گرفت.

در Q2 ، Estée Lauder و La Mer هر دو سود دو رقمی کسب کردند و فردا گفت که عملکرد سه ماهه به او اطمینان می دهد که با وجود همه گیری همه گیر ، شرکت می تواند به گسترش خود ادامه دهد.

وی در پایان گفت: “ما همچنان انتظار داریم كه در ادامه روند بهبودی ، رشد فروش متوالی در هر سه ماهه را برای مابقی سال مالی 2021 ارائه دهیم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>