قدرت تمیز کردن ، شفافیت ، پایداری Clorox را هدایت می کند

بدون شک Clorox در هنگام شیوع همه گیر تمیز شده است زیرا مصرف کنندگان دستمال مرطوب ، اسپری و سایر مواد تمیز کننده خانگی سر و صدا می کنند. در واقع ، طبق گفته مدیر عامل شرکت لیندا رندل ، این شرکت در حال ساخت 1.5 میلیون گلدان دستمال مرطوب ضد عفونی در روز است که 50 درصد افزایش نسبت به Q1 مالی را نشان می دهد.

مدیر عامل شرکت Clorox ، لیندا رندل

رندل در مصاحبه ای با CNBC گفت: “مردم در حال انجام امور نظافت به عنوان چیزهای بیشتر در مورد ایمنی و سلامتی هستند ، نه فقط یک کار سخت.” “ما می بینیم که مصرف کنندگان به دنبال شفافیت بیشتر در مواد تشکیل دهنده هستند و به همین دلیل ما این صنعت را به داشتن شفافیت در مورد آنچه در محصولاتمان است ، هدایت کرده ایم.”

تقاضا برای دستمال مرطوب و سایر محصولات تمیز کننده ، Clorox را وادار کرد تا انتظارات خود را برای رشد فروش سال 2021 به 10-13٪ برساند ، در حالی که پیش بینی اولیه 5-9٪ بود. در سه ماهه دوم مالی ، کلروکس گفت که فروش بخش سلامت و سلامتی 42٪ ، فروش بین المللی 23٪ ، فروش خانوار 20٪ و فروش سبک زندگی 9٪ بهبود یافته است.

تمیز کردن و ضد عفونی کردن در طول COVID-19 روزهای خود را سپری می کند ، اما Rendle گفت Clorox متعهد به بهبود اثرات محیطی و شفافیت محصول است. قبل از بیماری همه گیر ، این شرکت دستمال مرطوب قابل کمپوست را معرفی کرد ، اما چون کلوروکس برای پاسخگویی به تقاضای دستمال مرطوب سنتی هجوم آورد و مجبور به تولید SKU هایی شد که می توانند با سرعت بیشتری تولید شوند ، این محصول با مشکل روبرو شد. در حال حاضر ، Rendle گفت که این شرکت در اواخر سال جاری مجدداً نوع قابل کود پذیری را وارد بازار می کند.

“ما می خواهیم این تمرکز را ادامه دهیم تا اطلاعات مورد نیاز را به مصرف کنندگان ارائه دهیم و به دنبال راه هایی هستیم که بتوانیم محصولات خود را با گذشت زمان پایدارتر کنیم.”

در همان زمان ، رندل خاطرنشان کرد که Clorox مارک های فوق العاده ای دارد و آماده است تا “100٪ تخلف” را انجام دهد تا به افراد بیشتری در سراسر جهان بهتر خدمت کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>