فروش L’Oréal با افزایش سود در چین و تجارت الکترونیکی همراه است

با توجه به سود در چین و فروش آنلاین ، فروش سه ماهه اول L’Oréal 10.2٪ بر اساس مشابه و 5.4٪ بر اساس گزارش افزایش یافته و به 8.66 میلیارد دلار با نرخ ارز فعلی رسیده است. تحلیلگران انتظار افزایش 9.3 درصدی فروش Q1 را داشتند. سه بخش ، L’Oréal Luxe ، لوازم آرایشی فعال و محصولات حرفه ای ، سود دو رقمی به دست آوردند. تنها بخش محصولات مصرفی پر از آرایش کاهش فروش داشته است. در این دوره ، فروش تجارت الکترونیکی L’Oréal 47.2٪ افزایش یافته و اکنون 26.8٪ از فروش گروهی را تشکیل می دهد. فروش در چین نزدیک به 38 درصد افزایش یافت.

ژان پل آگون ، رئیس و مدیر عامل شرکت ، گفت که رشد ، که از Q3 2020 آغاز شده است ، در حال شتاب گرفتن است.

وی گفت: “عملکرد محصولات حرفه ای ، L’Oréal Luxe و محصولات آرایشی فعال بسیار چشمگیر است ، که همگی رشد دو رقمی را نشان می دهد.” “بخش محصولات حرفه ای رشد چشمگیری در سراسر جهان دارد. رشد L’Oréal Luxe توسط موفقیت مارک های مراقبت از پوست آن ، به ویژه Lancôme ، Kiehl’s و Helena Rubinstein صورت می گیرد. محصولات آرایشی فعال همچنان بر روی شتاب نیرویی که در سال 2020 دیده شده است ادامه می دهند. بخش محصولات مصرفی با ثبات است ، اما همچنان در معرض قرار گرفتن در معرض رده های آرایشی قرار دارد ، که همچنان کم رنگ است. ”

به استثنای اروپای غربی ، که هنوز با اقدامات قفل شده اعمال شده در طی همه گیر COVID-19 دست و پنجه نرم می کند ، مناطق جغرافیایی این گروه در حال کسب سود بودند.

آگون گفت: “آمریکای شمالی هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین عملکرد خوبی دارد.” “همه مناطق در بازارهای جدید بیش از 10٪ رشد می کنند [like-for-like]، به ویژه منطقه آسیا و اقیانوسیه ، که در حال بازگشت به نرخ رشد فوق العاده پویای پیش از همه گیری است ، که بیشتر از همه توسط سرزمین اصلی چین که در حال رشد سریع است هدایت می شود. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>