فروش Chanel’s 2020 Tumble 18٪

فروش شانل در سال گذشته 18 درصد کاهش یافت و به 10.1 میلیارد دلار رسید ، زیرا این بیماری همه گیر باعث خرابی سازندگان کالاهای لوکس شد. سود عملیاتی با بیش از 41٪ کاهش به 2.04 میلیارد دلار رسید. در مقایسه ، فروش LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton 16٪ و فروش Hermés International 6٪ کاهش یافت.

با این وجود ، مدیر مالی فیلیپ بلوندیاوکس اظهار داشت که قدرت نام تجاری Chanel به وضوح در سال 2020 نشان داده شد زیرا این تجارت عملکرد مالی انعطاف پذیری را در طی یک دوره بسیار چالش برانگیز برای کارمندان ، شرکا و خود تجارت ارائه داد.

Blondiaux گفت: “تمرکز شانل بر خلاقیت و نوآوری ، نجات منحصر به فرد و چابکی تیم ها و سازمان ما به کاهش تأثیر بحران کمک کرد.” “در همان زمان ، Chanel همچنان به اولویت بندی سرمایه گذاری برای حمایت از سلامت بلند مدت مارک تجاری ادامه داده است ، با رکورد هزینه های سرمایه در طول سال.”

به گفته شانل ، سه ماهه پایانی سال 2020 به لطف خلاقیت برند و پشتیبانی از مشتری محلی قوی آن ، در روند فروش بهبود یافته است. عطر و زیبایی با ایجاد یک رشد بی نظیر در فروش آنلاین که تا حدودی تأثیر ناشی از کاهش خرده فروشی سفر را جبران می کند ، بر ارائه تجربه یکپارچه برای مشتریان متمرکز شده است. مراقبت از پوست عملکرد قابل توجهی در بخش زیبایی داشت ، که توسط Le Lift و Sublimage پشتیبانی می شود. در عطر ، کوکو مادمازل و بلو سالهای خوبی را سپری کردند ، در حالی که Chanel No5 آماده شد 100 سالگی خود را در سال 2021 جشن بگیرد ، با ماریون کوتیار به عنوان موسیقی جدید خود.

براساس مناطق ، فروش در اروپا با كاهش 36.4٪ به 2.885 ميليارد دلار رسيد. فروش در آسیا و اقیانوسیه با كاهش 3.1٪ به 5.257 میلیارد دلار و فروش در آمریكا با كاهش 15.0٪ به 1.966 میلیارد دلار رسید.

Fiscal 2021 شروع خوبی دارد. شانل گفت: درآمد در نیمه اول دو رقمی شد و انتظار می رود سود عملیاتی تمام سال به سطح سال 2019 بازگردد.

برای ادامه موضوع در قرن آینده ، Chanel بیش از 1.1 میلیارد دلار در هزینه های سرمایه ای در سال 2020 سرمایه گذاری کرد که یک رکورد همیشگی است. بخشی از این سرمایه گذاری شامل خرید پرچمدار لندن New Bond Street آن در اکتبر 2020 ، بازسازی کامل مد و ساعت و جواهرات جواهرات خوب در بورلی هیلز (که در سال 2022 افتتاح خواهد شد) و گسترش مداوم عطر و زیبایی آن بود. شبکه بوتیک های مستقل.

همچنین در سال گذشته ، این شرکت ساخت 19M را در پاریس – Aubervilliers ، یک مجتمع پنج طبقه که 600 صنعتگر با هم کار می کنند ، برای حفظ ، توسعه و جلوه دادن به منازل معماری Métiers d’Art به پایان رساند.

شانل گفت که تمام این سرمایه گذاری ها ، صرف نظر از نوع آنها (خرده فروشی ، دفاتر ، تولید و تدارکات و غیره) ، بالاترین استانداردهای ساختمان پایدار و سبز را شامل می شوند ، از جمله گواهینامه های LEED سیستماتیک برای بوتیک های خرده فروشی ، گواهینامه های زیست محیطی قوی برای امکانات عملیاتی ، و استفاده از سیستم های کم مصرف انرژی و انرژی های تجدیدپذیر مانند استفاده از صفحات خورشیدی را گسترش داد. سرمایه گذاری های مرتبط با فناوری نیز همچنان در سال 2020 از جمله تقویت زیرساخت های آن و همچنین توسعه ابتکارات دیجیتالی برای حمایت از تجربه مشتری ، همچنان مورد توجه قرار گرفت.

در همان زمان ، تعهد شانل به تجارت پایدار در سال 2020 با اجرای برنامه اقدام آب و هوایی خود ، Chanel Mission 1.5 درجه تقویت شد. این طرح انتشار کربن آن را در عملیات خود (دامنه 1 و 2) تا سال 2030 50٪ و در زنجیره تامین آن (دامنه 3) 40٪ در هر واحد فروخته شده تا سال 2030 کاهش می دهد. اهداف شانل مطابق با اهداف بلند مدت توافق نامه پاریس و این شرکت همچنین متعهد شده اند كه تا سال 2025 به مصرف 100٪ برق تجدیدپذیر بپردازند. سال گذشته ، Chanel نشان داد كه با كاهش انتشار 1/2 و 27.1٪ و انتشار 3 / در مقایسه با سال 2019 با 24.9 درصد ، در حالی که میزان مصرف برق تجدید پذیر در حال حاضر 70 درصد است.

برنامه ریزی برای آینده شامل جانشینی رهبری نیز می شود. رئیس آلن ورتهایمر 72 ساله است ، اما بلوندیاوکس گفت که ورتهایمر سالم است و تجارت را به صورت روزانه اداره می کند. در نتیجه ، برنامه ریزی جانشینی در حال انجام است ، اما هیچ اطلاعیه ای در آینده نزدیک اعلام نخواهد شد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>