فروش کالگیت Q1 با رشد 6 درصدی

با ادامه رهبری جهانی در زمینه خمیردندان و مسواک ، فروش در آسیا و اقیانوسیه بیش از 16 درصد افزایش می یابد.

تام برانا ، مدیر تحریریه01.04.30

Colgate-Palmolive با رشد دو رقمی در آسیا و اقیانوسیه اعلام کرد که فروش سه ماهه اول 6٪ افزایش یافته و به بیش از 4.3 میلیارد دلار رسیده است. رهبری جهانی این شرکت در زمینه خمیردندان (39.2٪ سهم بازار) و مسواک (30.6٪) ادامه داشت.

“نتایج قوی نشان دهنده تأثیر افزایش سرمایه گذاری های ما در نوآوری برتر ، تحول دیجیتال و تبلیغات است. نوئل والاس ، مدیر عامل شرکت گفت ، ما همچنان به تقویت توانایی های خود در این زمینه ها ادامه می دهیم و در حالی که کارهای بیشتری برای انجام وجود دارد ، ما از پیشرفتی که انجام می دهیم خوشحالیم. ” نوآوری برنامه ریزی شده برای تراز سال در تمام گروه های محصول ما. “

بر اساس منطقه ، آسیا و اقیانوسیه با 16.5 درصد سود پیشرو بود. پس از AP ​​آسیا / اوراسیا (8.5٪) ، اروپا (6.0٪) و آمریکای لاتین (2.0٪) قرار گرفتند. فقط آمریکای شمالی (0.5٪) کاهش فروش را گزارش کرد ، جایی که این شرکت گفت که کاهش فروش در ایالات متحده تا حدی با سود در کانادا جبران می شود.

این دستاوردها در آسیا و اقیانوسیه توسط منطقه چین بزرگ ، هند ، فیلیپین و تایلند انجام شد. سود فروش در آمریکای لاتین با هدایت بود برزیل، مکزیک، آرژانتین و کلمبیا در اروپا ، فروش ارگانیک به دلیل کاهش در آلمان و انگلیس کاهش یافت ، که تا حدی با سود در کشورهای شمال اروپا و سوئیس جبران شد. فروش در آفریقا / اوراسیا با افزایش نتایج در ترکیه ، نیجریه ، آفریقای جنوبی و روسیه افزایش یافت.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>