فروش پرستیژ ایالات متحده 19٪ در سال 2020 است

تغییر اولویت های مصرف کننده به سمت مراقبت از خود و تجملات کمی و تغییر سبک زندگی گسترده تر به دلیل همه گیری ، سوزن را به روش های بی سابقه ای جابجا کرد. به گفته گروه NPD ، در نتیجه صنعت زیبایی معتبر آمریکا 16.1 میلیارد دلار در سال 2020 درآمد کسب کرد که 19 درصد کاهش فروش نسبت به سال قبل داشت. بر اساس طبقه بندی ، میزان فروش آرایش (34٪) برای سال و به دنبال آن مراقبت از پوست (-11٪) و عطر (-8٪) کاهش یافت ، در حالی که رشد مو 7٪ بود.

مراقبت از خود در سال 2020 ضروری شد ، و مناطق برنده بازار مناطقی هستند که به ایجاد یک فضای آبگرم در خانه کمک می کنند. برندگان برتر سهم بازار در این سال همه دسته ها ، از جمله درمان مو و ماسک را لمس کردند. شمع های معطر؛ لایه بردارهای صورت؛ کرم ها / لوسیون ها ، پاک کننده ها و روغن های بدن و مراقبت از ناخن

با وجود رقابت تنگاتنگ بین آرایش و مراقبت از پوست در طول سال ، آرایش در نهایت جایگاه خود را به عنوان بزرگترین رده زیبایی بر اساس فروش دلار برای سال 2020 حفظ کرد. با این حال ، بیشترین تأثیر منفی را نیز در این همه گیری داشته است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بخش ، از ویژگی های آرایشی رنگی موجود در نسخه Happi در مارس 2021 دیدن کنید.

در مراقبت از پوست ، مناطق رشد برای جبران کاهش در بزرگترین مناطق بازار کافی نبودند: کرم صورت ، سرم صورت و درمان چشم. بیشتر رشد مراقبت از پوست از محصولات بدن از جمله کرم ها / لوسیون های بدن ، لایه بردارها ، پاک کننده ها ، سرم ها و دستگاه ها ناشی می شود. با بسته شدن کلینیک ها و جراحی های اختیاری ، مصرف کنندگان برای دستیابی به نتیجه به محصولات میکرودرم ابریژن و مجسمه سازی بدن در خانه روی آوردند.

عطر در حالی که برای سال پایین بود ، به لطف ریباند نیمه دوم در کمترین نرخ کاهش یافت. اگرچه کانال آجر و ملات به چالش کشیده شد ، اما در نیمه دوم سال میزان افت تا حد زیادی کاهش یافت و به رشد آنلاین تسریع شده امکان جبران این ضرر را داد. از نظر نقاط روشن که به عملکرد بیش از حد عطر در مقایسه با سایر دسته ها کمک می کند ، فروش عطر دو رقمی برای سال رشد کرد ، زیرا مصرف کنندگان تمایل بیشتری نسبت به رایحه های ماندگار دارند. عطرها همچنین گرانتر هستند که این امر به افزایش حجم دلار برای این دسته کمک می کند. علاوه بر این ، رایحه های خانگی که در چند سال اخیر بسیار جالب توجه بوده اند ، در سال 2020 رشد شتابان را تجربه کردند زیرا مصرف کنندگان معنای راحتی در خانه را به سطح دیگری رساندند.

“همانطور که در بسیاری از صنایع دیگر وجود داشت ، زیبایی های معتبر در سال 2020 از تعطیلی موقت فروشگاه ها تا کاهش تقاضا با چالش های زیادی روبرو شدند. گرچه ما نمی توانیم اعداد را انکار کنیم ، اما نمی توانیم از این واقعیت غافل شویم که صنعت ما همچنان در موقعیت خود ایستاده است و در بعضی موارد نیز در حال شکوفایی است “. لاریسا جنسن ، مشاور صنعت زیبایی NPD گفت. “در حالی که نفوذ فروش آنلاین در همه گروه ها با کاهش آجر و ملات رشد می کرد ، دومی همچنان بزرگترین کانال فروش زیبایی و عامل کلیدی در بهبود آن است. استفاده از قدرت هر کانال ، شناخت فرصت های تغییر دهنده مصرف کننده زیبایی و داشتن این تغییر و تحول از مهمترین موارد اقدام برای خرده فروشان ، مارک ها و تولیدکنندگان است که وارد مرحله بازیابی می شویم. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>