فروش زیبایی زیبایی پرستیژ ایالات متحده در Q1 11٪ افزایش یافته است

همه چیز برای زیبایی حتی بهتر به نظر می رسد. طبق گزارش گروه NPD ، فروش محصولات زیبایی معتبر ایالات متحده در سه ماهه اول سال 2021 4.2 میلیارد دلار بوده است که در مقایسه با Q1 2020 سود 11 درصدی داشته است. محصولات مو با 48٪ افزایش به 300 میلیون دلار و عطر با 45٪ رشد به 953 میلیون دلار در مقابل یک سال پیش ، نشان دادن تأثیر قفل شدن خرده فروشی COVID-19 در سه ماهه اول سال 2020 بر بخشهای خاصی از صنعت ، که اکنون محدودیت های شلتری را تجربه کرده است.

علاوه بر این ، فروش محصولات مراقبت از پوست با رشد 12 درصدی به 1.4 میلیارد دلار رسید.

NPD گفت ، فروش آرایش 9 درصد کاهش یافت و به 1.5 میلیارد دلار رسید ، اما به نظر می رسد این بخش در حال ساخت است. در حالی که میزان آرایش کلی -9 is است ، با شروع بازگشت به محیط های اجتماعی ، این گروه در حال جبران است. هایلایترهای آرایش + 12٪ سالانه و برنز + 2٪ افزایش یافت. محصولات چشم همچنان از این دسته بهتر عمل می کنند که با ماسک های محافظ صورت پوشیده نمی شوند و در ریمل مژه و ابرو ، مژه مصنوعی و مژه های مصنوعی چشم به دست می آیند.

یکی از اقدامات اصلی صنعت زیبایی معتبر در طول سال گذشته ، تغییر مصرف کننده به سمت مراقبت از خود در خانه بوده است. NPD گفت ، حتی با افزایش سرعت واکسن در سه ماهه اول سال 2021 ، بسیاری از مصرف کنندگان همچنان مراقبت از خود را در اولویت قرار می دهند ، و این به دست آوردن ماسک های موی دو برابر و سه رقمی ، سرم های صورت و بدن ، مراقبت از ناخن و شمع است. .

فروش آنلاین در بخش زیبایی های معتبر همچنان پابرجا بود و در سه ماهه اول 33 درصد رشد داشت. NPD گزارش داد که فروش آجر و ملات نسبت به سال گذشته 3 درصد رشد داشته است که عمده آن رشد دو رقمی عطر و فروش مو است.

“این زمان در سال گذشته جهان در قفل بود و فروش صنعت زیبایی معتبر در سقوط آزاد بود. با گرم شدن هوا در سال 2020 ، احساسات اضطراب آور مصرف کننده با شادابی یک فصل بهار تازه شکوفا شده در تضاد بود. … چه تفاوتی در یک سال ایجاد می کند ، ”هفته گذشته لاریسا جنسن ، مشاور صنعت زیبایی ، گروه NPD ، در یک پست وبلاگی نوشت.

تغییر در مراقبت از خود همچنان در بازار دیده می شود.

به گفته NPD ، روز ولنتاین با ست هایی با هدیه رایگان و عطرهای سه رقمی ، عطرها را افزایش داد و فروش آنها برای هفته های قبل از روز ولنتاین به شدت افزایش یافت.

“رشد سالانه فروش در اکثر گروه ها در دوره قفل در ماه مارس تقویت می شود. این در سه ماهه بعدی تسریع می شود و قبل از اینکه در نیمه دوم سال تا حدودی تثبیت شود. خبر مثبت این است که عطر ، مراقبت از پوست و مو در مقایسه با سال 2019 رشد چشمگیری داشته است ، نمایندگی دقیق تری از فروش صنعت. یک مصرف کننده مجدد انرژی ظهور کرده است ، که با خوش بینی در مورد گرم شدن دما ، تعداد کمتر مورد و واکسیناسیون های گسترده که نوید بازگشت به شرایط عادی را می دهد ، دامن می زند. ”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>