فروش بیش از دو برابر در مدیسون رید

شرکت رنگ مو 52 میلیون دلار بودجه جمع آوری می کند.

تام برانا ، مدیر تحریریه02.25.21

همه گیری ممکن است بیش از چند موی سفید برای مدیران شرکت های زیبایی ایجاد کرده باشد ، اما رهبران مدیسون رید اینگونه نیست. شرکت رنگ مو پس از افزایش فروش 130 درصدی در سال 2020 ، اعلام کرد 52 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده است. منابع صنعت فروش مدیسون رید را بیش از 100 میلیون دلار تخمین زده اند. با دور جدید بودجه بنیانگذار شرکت و مدیر عامل شرکت امی ارت گفت که مدیسون رید خدمات مربوط به رنگ مو را افزایش می دهد ، میله های رنگی بیشتری باز می کند ، پرسنل بیشتری استخدام می کند و محصولات جدید را راه اندازی می کند. اخیراً ، مدیسون رید یک سرویس مشاوره ویدئویی دیجیتال را برای کمک به رنگ موهای DIY ارائه داد و یک برنامه تلفن همراه در راه است. به گفته ارت ، افرادی که در طول بیماری همه گیر به رنگ مو در خانه روی آورده اند ، برنامه ای برای بازگشت به سالن ها ندارند.

رشد مدیسون رید پیش بینی ارت را برگرداند. سال گذشته ، این شرکت 16 مکان دیگر برای نوارهای رنگ مو – با برنامه ریزی برای داشتن 60 مکان در پایان سال 2021 افتتاح کرد. فرمولهای مدیسون رید نیز در Ulta Beauty موجود است. در نهایت ، این شرکت می تواند عمومی شود. با این آخرین دور از بودجه ، مدیسون رید بیش از 180 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>