“ما با شروع رشد دو رقمی فروش ، شروع بسیار خوبی از سال 2021 آغاز کردیم. این رشد نشان دهنده موفقیت مداوم ابتکارات استراتژیک ما است که متمرکز بر محتوا ، اجتماع و تجارت ، نوآوری قدرتمند و گسترش گروه ها است. “، نیک ولاهوس ، مدیرعامل شرکت The Honest ، که در اوایل سال جاری علنی شد ، گفت.
تجارت پوشک و دستمال مرطوب با 49.5 میلیون دلار فروش بزرگترین بخش Honest است. فروش 2٪ بود که به گفته این شركت ناشی از “تغییر پوشك Clean Conscious” آن است و در مقایسه با سه ماهه اول قوی سال 2020 كه فروش 35٪ نسبت به سه ماهه اول 2019 افزایش یافته است ، ناشی از مصرف بالاتر پوشك و دستمال مرطوب و سهام است در مراحل اولیه بیماری همه گیر COVID-19. “
درآمد حاصل از مراقبت های شخصی و پوستی 42٪ افزایش یافت و به 26.2 میلیون دلار رسید که ناشی از رشد شدید حجم در کانال های دیجیتال و خرده فروشی این شرکت بود. در طی این سه ماهه ، Honest گفت که برای حمایت از مرحله بعدی ، که پیش بینی می شود در سه ماهه سوم سال 2021 باشد ، در ازای اعتبارات بازاریابی و حمل و نقل آتی ، 3.4 میلیون دلار موجودی زیبایی را به فروش رسانده است.
“از زمان تاسیس ، ما با تمرکز بر لیزر به خواسته ها و نیازهای مصرف کنندگان خود متمرکز شده ایم. در نتیجه ، طی چند سال گذشته ، ما در گسترش تجارت خود به مناطق جدید ، از جمله مراقبت از پوست و زیبایی ، دو برابر شده ایم. “جسیکا آلبا ، بنیانگذار و مدیر ارشد خلاقیت ، گفت. “دیدن اینکه موفقیت استفاده روزمره از محصولات مراقبت از پوست و زیبایی در سه ماهه اول سال 2021 ، رشد چشمگیری در گروه محصولات مراقبت شخصی و پوستی ما ایجاد می کند ، بسیار انرژی آور است.”
درآمد خانوارها و بهزیستی 53٪ افزایش یافته و به 5.2 میلیون دلار رسیده است که ناشی از فروش محصولات ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده آن است که در نیمه دوم سال 2020 ارائه شده است. صادقانه می گوید درآمد خانوار و سلامتی در مقایسه با سه ماهه اول سال 2020 به طور قابل توجهی رشد کرده است ، در حالی که درآمد 25٪ کاهش یافته است تا سه ماهه اول سال 2019 ، ناشی از توقف تولید محصولات غیر اصلی در این گروه از محصولات ، مانند شیر خشک.
Leave a reply