در یادداشتی برای کارمندان ، رئیس گروه آمریکای شمالی ، کریس گود نوشت: “همانطور که سازمان خود را برای انعکاس واقعیت جدید توسعه می دهیم ، در برخی از زمینه های کسب و کار تأثیرات استعدادی وجود خواهد داشت. هرچند دشوار است ، اما این تصمیمات برای محوری کردن پویایی بازار جدید و تجارت ما را به آینده سوق دهد. ”
هیچ صحبتی در مورد زمان و تعداد اخراج ها صورت نمی گیرد. به گفته گود ، این طرح کار تیمی و کارایی را بهینه می کند و سرمایه گذاری محوری را در مناطقی از شرکت انجام می دهد که می توانند رشد را تحریک کنند. ویلیام پی لودر در مصاحبه اخیر خود در نشست سالانه مجلسی شورای مراقبت های شخصی ، اعتراف کرد که همه گیری تغییرات سریع را تسریع کرده است و فقط آن دسته از شرکت هایی که از این تغییرات استقبال می کنند در سالهای آینده رشد خواهند کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه تجارت مراقبت شخصی می تواند از مزایای استفاده آنلاین استفاده کند ، مطالعه کنید چگونه مارک های مراقبت شخصی با دیجیتال پس از COVID-19 می توانند منجر شوند.
Leave a reply