شتاب دهنده Niers Nivea Beiersdorf در چین گسترش می یابد

به دنبال موفقیت شتاب دهنده NX Nivea خود در سئول ، کره جنوبی ، Beiersdorf این برنامه را به شانگهای چین گسترش می دهد و اکنون 5 استارت آپ برتر را برای شتاب دهنده انتخاب کرده است.

در ژوئن 2019 ، NX Nivea به عنوان اولین شتاب دهنده جهانی راه اندازی زیبایی Beiersdorf در کره راه اندازی شد. این برنامه شتاب دهنده مارک های مستقل و استارتاپ های زیبایی را پشتیبانی می کند که از آرزوی Beiersdorf برای شکل دادن ، ایجاد و ارائه آینده مراقبت از پوست به مصرف کنندگان برخوردار هستند.

Zhengrong Liu ، عضو هیئت اجرایی Beiersdorf برای چین بزرگ / شمال شرق آسیا گفت: “هدف ما این است که تا سال 2022 به شتاب دهنده اصلی زیبایی در آسیا تبدیل شویم.” “با همکاری نوآوران محلی ، ما روند شناسایی و توسعه مفاهیم زیبایی بصیر را تسریع می کنیم ، پتانسیل های رشد را باز می کنیم و با مراقبت از پوست مطابق با استراتژی تجاری CARE + Beiersdorf پیروز می شویم.”

به منظور ایجاد سریع و کارآمد مارک های جدید در بازار ، Beiersdorf توافق نامه همکاری با بزرگترین پلت فرم B2C چین Tmall از گروه Alibaba را برای همکاری در استارت آپ های چینی امضا کرده است. مارک های موجود مراقبت از پوست از نمونه کارهای Beiersdorf مانند Nivea ، Eucerin و La Prairie قبلاً در Tmall نمایندگی شده اند.

Beiersdorf برای برنامه NX در شانگهای بر همکاری با استارت آپ های زیبایی از حوزه های مارک های indie ، فناوری زیبایی ، شخصی سازی و مدل های تجاری پلت فرم با درجه بالایی از دیجیتال سازی تمرکز کرده است. علاوه بر این ، Beiersdorf به ویژه برای مارک های جهانی indie در بخش مراقبت از پوست که می خواهند وارد بازار چین شوند و تیم های محلی خود را در شانگهای بسازند ، آزاد است.

شرلی ژو ، GM Beiersdorf شمال شرق آسیا گفت: “ما معتقدیم این توسعه باعث ایجاد هم افزایی بین Beiersdorf و استارت آپ های زیبایی مختل در چین خواهد شد و بنابراین قدرت نوآوری ما را در منطقه بیشتر می کند.

هیئت منصفه NX پس از بررسی بیش از 100 نامزد برای برنامه شتاب دهنده جدید در شانگهای و ارزیابی دقیق توانایی های تجاری ، نوآوری و توانایی تیمی آنها ، استارت آپ های زیر را برای تشکیل اولین گروه انتخاب کرده است:

آزمایشگاه دریاچه: یک مارک زیبایی که در سیستم عامل مراقبت از پوست “امروز خوب به نظر می آیید” (C2h4) با استفاده از داده های گسترده و فناوری هوش مصنوعی برای تولید محصول بر اساس داده ها و بررسی های پوست مصرف کننده تولید شده است.

آزمایشگاه پایه: نام تجاری مراقبت از پوست با تمرکز بر بیش از 12 ماده در هر محصول ، باعث تقویت حداقل فلسفه مراقبت از پوست در مورد مواد پاک شده ساده شده است.

2XY: مارک مراقبت از پوست بدون جنسیت با الهام از مواد استخراج شده از طبیعت.

تورفلان: مراقبت علمی از پوست با محصولات با قدرت بالا با همکاری م institسسات تحقیقاتی بین المللی.

من: یک مارک indie متخصص در فرمول های خالص با بازده بالا برای بهبود مراقبت از پوست.

از طریق مشارکت راهبردی با Beiersdorf ، استارت آپ های زیبایی انتخاب شده به مدت شش ماه از شبکه جهانی شرکت با بیش از 160 شرکت وابسته ، بیش از 20،000 کارمند و نزدیک به 140 سال تخصص مراقبت از پوست بهره مند می شوند. علاوه بر این ، مرکز نوآوری جدید Beiersdorf در شانگهای از شرکت های نوپا در زمینه های تحقیق و توسعه ، بازاریابی و فضای اداری پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه ، شرکتهای نوپا بصورت انحصاری به آزمایشگاههای پیشرفته و همچنین پشتیبانی و آموزش فشرده دسترسی خواهند داشت.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>