سود بازار سلامتی در مراقبت از پوست ، فروش تغذیه

گروه سلامتی حتی در هنگام شیوع بیماری نیز سالم است. طبق مطالعه جدید McKinsey & Company ، فروش جهانی تناسب اندام ، تغذیه و انواع محصولات و خدمات مرتبط بالغ بر 1.5 تریلیون دلار است و سالانه 5-10 درصد رشد می کند. در یک نظرسنجی اخیر از 7،500 مصرف کننده در شش کشور ، مک کینزی دریافت که 79٪ از پاسخ دهندگان گفتند که سلامتی مهم است و 42٪ آن را اولویت اصلی می دانند. علاوه بر این ، مصرف کنندگان در هر بازار از افزایش قابل توجهی در اولویت بندی سلامتی طی دو تا سه سال گذشته خبر داده اند.

گرچه سلامتی به طور گسترده تعریف شده است ، مک کینزی شش دسته یافت که بیشتر به مصرف کنندگان علاقه مند است: سلامتی بهتر ، تناسب اندام بهتر ، تغذیه بهتر ، ظاهر بهتر ، خواب بهتر و ذهن آگاهی بهتر. در گروه ظاهر بهتر ، مصرف کنندگان به دنبال محصولات طبیعی / تمیز در مراقبت از پوست ، مواد آرایشی ، مولتی ویتامین ، خدمات غذایی اشتراک و تقویت کننده خواب هستند. مصرف کنندگان اکثراً تمایل به محصولات طبیعی / تمیز ، به ویژه در برزیل و چین را نشان می دهند. در مورد مکمل های غذایی ، مصرف کنندگان در سراسر دنیا با 41٪ تا 21٪ گفتند که اگر مجبور به انتخاب مکمل های طبیعی تر و م effectiveثرتر باشند ، گزینه طبیعی تر را انتخاب می کنند. همان مراقبت از پوست: با 36 تا 21 درصد ، مصرف کنندگان گفتند که گزینه طبیعی تر را نسبت به گزینه موثرتر انتخاب می کنند.

بحث در مورد مواد طبیعی در صنعت لوازم آرایشی در بین تامین کنندگان ، فرمول سازها ، خرده فروشان و تنظیم کننده ها همچنان در حال رشد است. Happi در بخش سلامت در طول سال گزارش می دهد ، و ما در ماه مه به روز رسانی خواهیم کرد ، اما در حال حاضر ، این مقاله اخیر را در مورد موضوع بررسی کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>