
صادرات لوازم آرایشی کره جنوبی در سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.
تام برانا ، مدیر تحریریه04.26.21
صادرات محصولات آرایشی کره جنوبی از سال 2012 سود دو رقمی به دست آورده است. تنها استثنا در سال 2019 بود ، زمانی که فروش فقط 4.2٪ افزایش یافت.
به گفته منابع ، امسال محموله ها 32.4٪ افزایش یافته و به 1.88 میلیارد دلار رسیده است. این رشد ناشی از موج فرهنگی “هالیو” در خارج از کشور است که به رونق کالاهای تفریحی ساخت کره جنوبی ، از جمله موسیقی پاپ ، فیلم ها و درام های تلویزیونی اشاره دارد.
بر اساس مقصد ، صادرات به چین 24.6٪ افزایش یافته است ، همچنین محموله ها به ژاپن و ویتنام نیز به ترتیب 58.7٪ و 17.6٪ در مدت ذکر شده رشد کرده اند.
با این حال ، کل صادرات سال 2020 این کشور با 5.4٪ کاهش به 512.8 میلیارد دلار رسیده است.
Leave a reply