زیبایی کره ای هنوز در حال رشد است

صادرات لوازم آرایشی کره جنوبی در سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

تام برانا ، مدیر تحریریه04.26.21

K-Beauty به این زودی ها از بین نمی رود. صادرات لوازم آرایشی کره جنوبی با 15٪ افزایش به 6.12 میلیارد دلار در سال گذشته رسید. به گفته سرویس گمرک کره و انجمن لوازم آرایشی کره ، این سود به دلیل افزایش تقاضا در ایالات متحده و کشورهای آسیایی است. برای این دوره ، واردات لوازم آرایشی کره جنوبی 10.7 درصد کاهش یافت و به 1.07 میلیارد دلار رسید. هشدارهای افزایش یافته توسط افراد ناشناس. طی یکی دو سال گذشته ، ناظران صنعت گفته بودند که اوقات خوبی برای K-Beauty گذشته است.

صادرات محصولات آرایشی کره جنوبی از سال 2012 سود دو رقمی به دست آورده است. تنها استثنا در سال 2019 بود ، زمانی که فروش فقط 4.2٪ افزایش یافت.

به گفته منابع ، امسال محموله ها 32.4٪ افزایش یافته و به 1.88 میلیارد دلار رسیده است. این رشد ناشی از موج فرهنگی “هالیو” در خارج از کشور است که به رونق کالاهای تفریحی ساخت کره جنوبی ، از جمله موسیقی پاپ ، فیلم ها و درام های تلویزیونی اشاره دارد.

بر اساس مقصد ، صادرات به چین 24.6٪ افزایش یافته است ، همچنین محموله ها به ژاپن و ویتنام نیز به ترتیب 58.7٪ و 17.6٪ در مدت ذکر شده رشد کرده اند.

با این حال ، کل صادرات سال 2020 این کشور با 5.4٪ کاهش به 512.8 میلیارد دلار رسیده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>