زیبایی بی آب ، روالهای ساده زیبایی تمیز در غذاهای کامل را شکل می دهد

با شروع هفته زیبایی بازار غذاهای کامل که هفته آینده آغاز می شود ، کارشناسان شورای گرایش های زنجیره مواد غذایی لیست سالانه روندهای تمیز زیبایی سال را رونمایی کرده اند.

پنج بزرگ عبارتند از:
• زیبایی بی آب می شود
• مومیایی چند وظیفه ای
• مراقبت از پوست آبدار
• زیبایی Upcycled
• پوست استرس شده ، با درمان های پیشرفته ملاقات کنید

از محصولات زیبایی که باعث کاهش آب می شوند تا محصولات با دو وظیفه ، Whole Foods می گوید مصرف کنندگان در سال 2021 و پس از آن به ساده سازی ادامه خواهند داد. در یک نظرسنجی آنلاین اخیر که توسط هریس نظرسنجی به نمایندگی از Whole Foods Market انجام شد ، 85٪ از مشتریانی که در طول سال گذشته کارهای زیبایی خود را ساده کردند ، قصد دارند شیوه های جدید خود را ادامه دهند. شفافیت نیز مانند همیشه مهم است. به نقل از Whole Foods ، بیش از نیمی از (57٪) از مصرف کنندگان در نظرسنجی علاقمند به یادگیری بیشتر در مورد ترکیبات موجود در محصولات زیبایی که می خرند هستند.

امی جارگو ، خریدار جهانی زیبایی در Whole Foods Market ، گفت: “صنعت زیبایی امسال شاهد تغییرات چشمگیری در مصرف کننده به دلیل COVID-19 بوده است و روندهای ما بازتاب واقعی این تغییرات است.” “مشتریان به دنبال ساده سازی روال زیبایی خود هستند ، در عین حال مارک هایی را جستجو می کنند که با ارزش های آنها مطابقت داشته باشند مانند مارک هایی که تأثیرات زیست محیطی آنها را با محصولات بدون آب و دور موتور محدود می کند.”

Whole Foods بیش از 100 ماده اولیه از جمله پارابن ، فتالات ، میکروبندها و تریکلوزان را از تمام محصولات زیبایی و مراقبت از بدن که در آن ذخیره می شود ، منع می کند. علاوه بر این ، برای ادعاهای برچسب ارگانیک در محصولات مراقبت شخصی نیاز به گواهینامه شخص ثالث است.

خریداران می توانند در هفته زیبایی سالیانه Whole Foods Market روندهای موجود در فروشگاه و از طریق Whole Foods Market را در آمازون امتحان کنند. از چهارشنبه 10 مارس تا سه شنبه 16 مارس ، بقال ملی مراقبت از پوست صورت ، مراقبت از مو ، لوازم آرایشی ، لاک ناخن ، عطر و لوازم جانبی زیبایی را با تخفیف 25٪ ارائه می دهد. اعضای اصلی 10٪ تخفیف اضافی دریافت می کنند.

علاوه بر این ، از جمعه ، 12 مارس ، کیف های معروف محبوب Whole Foods Market تنها در فروشگاه ها به تعداد محدود ارائه می شوند. دو گزینه وجود دارد: کیف Glow-Up Beautiful و TNew Essentials ، هر دو با ترکیبی از مینی و کامل پر می شوند محصولات با اندازه بزرگ از مارک های تجاری از جمله Cocokind ، Dr. Hauschka و Acure. هر مجموعه در یک کیف لوازم آرایشی Queen Alaffia موجود است که توسط صنعتگران در توگو ، آفریقای غربی چاپ دستی شده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>