
این اهداف در گزارش تأثیر نام تجاری 2020 ذکر شده است ، که همچنین جزئیات دستاوردهای دوره هدف قبلی را شامل می شود ، از جمله: فرمول های متوسط 99.6٪ منشا طبیعی. بسته بندی ای که به طور متوسط از 50٪ مواد بازیافتی استفاده می کند و همه در حاشیه قابل بازیافت یا از طریق TerraCycle قابل بازیافت است. حفظ عملیات بدون محل دفن زباله از سال 2010 ؛ و اعطای کمک 4.1 میلیون دلاری برای حمایت از تنوع زیستی و اتصال مردم به طبیعت.
پائولا الكساندر گفت: “تمركز ما مدتهاست كه بر روی رفاه مردم و جهان طبیعی متمركز است. چالشهای همه گیری فقط اهمیت محافظت از طبیعت به عنوان یك منبع برای سلامت مردم و تمام زندگی روی زمین را افزایش داده است.” ، مدیر ارشد پایداری Burt’s Bees. “به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم ضمن ایجاد یک اقتصاد دایره ای ، بر تغییرات سیستمی در سراسر زنجیره تأمین خود تمرکز کنیم – برای ایجاد ارتباط متقابل و پایدارتر بین مردم و طبیعت.”
Bees’s Bees به چندین طرح مقیاس بزرگ برای دستیابی به Net Zero Plastic to Nature تا سال 2025 متعهد شده است ، ابتدا بر تغییر در زنجیره ارزش خود تمرکز می کند – استفاده از مواد بسته بندی بکر (پلاستیک و فیبر) را با 33٪ کاهش (و تا سال 2030 ، 50٪) و تلاش در جهت 100٪ بسته بندی قابل بازیافت ، قابل استفاده مجدد یا قابل استفاده برای کلیه محصولات. این ابتکارات در راستای تعهد جهانی اقتصاد پلاستیک جدید بنیاد الن MacArthur توسعه یافته است ، که چشم انداز اقتصاد دایره ای پلاستیک را تعیین می کند.
این برند که متعلق به Clorox است ، همچنین با مشارکت Loop اولین محصول بدون زباله خود را روانه بازار می کند. پاک کننده ژل Truly Glowing جدید که از اوایل ماه مارس در دسترس است ، در یک بطری شیشه ای قابل استفاده مجدد با تحویل و بازگشت بدون زباله عرضه می شود.
برای بهبود نرخ بازیافت خارج از زنجیره ارزش خود ، Burt’s Bees در حال پیوستن به مشارکت بازیافت برای تأمین بودجه بهبود زیرساخت ها در سیستم های بازیافت شهری ایالات متحده است. علاوه بر این ، Burt’s Bees در اعتبارات جمع آوری و بازیافت زباله های پلاستیکی سرمایه گذاری خواهد کرد که منجر به بازیابی و بازیافت حداقل پلاستیک رد پای پلاستیکی آنها می شود. روش اندازه گیری و حسابداری با استاندارد کاهش ضایعات پلاستیک که اخیراً راه اندازی شده است مطابقت دارد ، که امکان حسابداری ، تأیید و گزارش قوی در مورد تأثیر پروژه هایی را که جمع آوری زباله های پلاستیکی و / یا بازیافت را افزایش می دهد ، امکان پذیر می کند.
زنبورهای برت تلاش های خود را برای بهبود روش های تأمین منابع و بالا بردن جوامعی که با ارزش ترین مواد تشکیل دهنده خود را تولید می کنند – مانند موم زنبور عسل و کره درخت تسریع می کند. تا سال 2025 ، آنها بیش از دو برابر تلاش خود را انجام می دهند – 50،000 معیشت از طریق:
• 20 پروژه سرمایه گذاری جهانی در زنجیره تأمین که به حفاظت از دسترسی به آب پاک ، حمایت از توانمندسازی زنان و کودکان و ارتقا health سلامت ، ایمنی و تنوع زیستی کمک می کند. و
• ارزیابی های مسئولانه تأمین منابع و ممیزی های شخص ثالث برای کمک به اطمینان از رفاه کارگران ، از جمله حمایت از حقوق بشر همراه با بالاترین استانداردها و شیوه های بهداشت ، ایمنی و کار ، و همچنین اخلاق تجاری و حفاظت از محیط زیست.
تا به امروز ، Burt’s Bees از 115 سایت در 25 کشور جهان برای ردیابی و نظارت بر مواد اولیه بازدید کرده است – از جمله تقریباً تمام منابع موم (96٪) و کره (97٪) – و تقریباً نیمی از کل منابع مستقیم موم ، کره و روغن خریداری شده در سطح جهانی.
با انتقال به برق 100٪ تجدید پذیر در ژانویه 2021 ، این شرکت با داشتن تعهد هشت ساله برای جبران انتشار کربن ، از جمله انتشار از تاسیسات آنها ، حمل و نقل مواد اولیه و محصولات نهایی و مسافرت کارکنان ، دارای گواهینامه CarbonNeutral® خواهد بود. .
Burt’s Bees متعهد شده است اقدامات آب و هوایی را انجام دهد و نقش فعالی در شبکه های صنعت برای پیشبرد آینده متمرکز بر آب و هوا دارد ، از جمله امضای اعلامیه های “ما هنوز در حال حاضر هستیم” و “پیوستن به تجارت سرس برای سیاست های نوآورانه آب و هوا” (BICEP) و آب و هوا مشترک.
Leave a reply