ریز ویترسپون سفیر جدید Biossance با نام تجاری Beauty Clean است

Biossance چهره جدیدی دارد. Amyris ، Inc یک همکاری پنج ساله با ریز ویترسپون برای خدمت به عنوان سفیر جهانی برند برای نام تجاری زیبایی پاک تشکیل داده است.

Biossance می گوید با داشتن تجربه بی نظیر Biossance در زمینه اثربخشی مراقبت از پوست و علم زیبایی پاک ، از رهبری جهانی ویترسپون در صنعت سرگرمی و علاقه به آموزش استفاده خواهد کرد.

ریس ، تیم تجاری Biossance و دانشمندان برجسته صنعت آن ، محتوایی جذاب و آموزشی ایجاد می کنند و جامعه زیبایی امروز را قادر می سازند تا مصرف کنندگان باهوش تر و با سلامتی بیشتری باشند. طبق گفته های این شرکت ، وی همچنین مواردی را با تعداد محدود و محصولات دارای محصولات Biossance مورد علاقه خود تولید خواهد کرد.

ریز ویترسپون توضیح می دهد: “من همیشه از آنچه روی پوستم قرار می گرفتم آگاه بوده ام ، اما بعد از مدتی که در طول زندگی حرفه ای ام برای صحنه های پردازی صرف کرده ام ، چیزهای زیادی آموخته ام.” “همانطور که دانش من رشد کرده است ، تمایل من به استفاده از محصولات تمیز و آگاهانه ایجاد شده است. من نه تنها عاشق محصولات Biossance ، به ویژه گل رز آنها ، بلکه تیم نوآورانه و تحت هدایت زنان و ماموریت آنها برای آینده ای پایدار شدم. پوست من هرگز احساس سلامتی نکرده است و من افتخار می کنم که با چنین رهبر قدرتمندی در صنعت برای پایداری و مراقبت از کره زمین کار می کنم.

کاترین گور ، رئیس Biossance گفت: “ریس یک قهرمان توانمند سازی و آموزش است. قابلیت ارتباط پذیری ، اشتیاق واقعی او برای یادگیری و علاقه به عقایدش هر کسی را که به او برسد درگیر می کند.” “ما مفتخریم که در پیشبرد مأموریت خود به سوی آینده ای پایدارتر برای کره زمین از طریق زیبایی پاک با او شریک هستیم. Biossance همچنان رشد پیشرو در صنعت را تجربه می کند و ما انتظار داریم که همکاری ما با ریز آگاهی جهانی از مصرف کننده ما را گسترش دهد و در عین حال به بهبود اثربخشی مأموریت ما به جلو ، استراتژی زیبایی پاک به رهبری علم. “

هفته گذشته ، Amyris اعلام کرد که قصد دارد تجارت طعم و عطر خود را به فروش برساند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>