راهنمای الکترونیکی برای موهای دارای بافت – HAPPI

کاررا برای نیازهای خاص مشاوره شخصی ارائه می دهد.

تام برانا ، مدیر تحریریه02.15.21

مصرف کنندگان با موی بافت ، بخشی رو به رشد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند ، اما وقتی صحبت از محصولات و مشاوره می شود ، همچنان کم مصرف هستند.

وارد Carra شوید ، یک بستر فناوری زیبا که برای کمک به این مصرف کنندگان کم مصرف در یافتن محصولات متناسب با نیازهای مراقبت از موهایشان طراحی شده است. این شرکت توسط وینی آوا ، که کار خود را در IBM آغاز کرد ، قبل از ورود به مد و لوازم آرایشی در چنین شرکت های معروف Net-a-Porter و LVMH ، تاسیس شد.

آوا در حالی که با برخی از بزرگترین نام های زیبایی کار می کرد ، خیابان پادزهر ، یک بستر تجارت الکترونیکی برای موهای دارای بافت را راه اندازی کرد. محبوبیت این سایت منجر به ایجاد Carra شد (که وقتی با یک “r” نوشته می شود “عزیز”) ، سایتی که زیبایی موهای بافت را در بر می گیرد.

کاربران یک پرسشنامه را پر می کنند ، عکسی از موهایشان ارسال می کنند و Carra آنها را به یک متخصص مراقبت از مو متصل می کند که می تواند محصولات و رژیم ها را توصیه کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>