
کاررا برای نیازهای خاص مشاوره شخصی ارائه می دهد.
تام برانا ، مدیر تحریریه02.15.21
وارد Carra شوید ، یک بستر فناوری زیبا که برای کمک به این مصرف کنندگان کم مصرف در یافتن محصولات متناسب با نیازهای مراقبت از موهایشان طراحی شده است. این شرکت توسط وینی آوا ، که کار خود را در IBM آغاز کرد ، قبل از ورود به مد و لوازم آرایشی در چنین شرکت های معروف Net-a-Porter و LVMH ، تاسیس شد.
آوا در حالی که با برخی از بزرگترین نام های زیبایی کار می کرد ، خیابان پادزهر ، یک بستر تجارت الکترونیکی برای موهای دارای بافت را راه اندازی کرد. محبوبیت این سایت منجر به ایجاد Carra شد (که وقتی با یک “r” نوشته می شود “عزیز”) ، سایتی که زیبایی موهای بافت را در بر می گیرد.
کاربران یک پرسشنامه را پر می کنند ، عکسی از موهایشان ارسال می کنند و Carra آنها را به یک متخصص مراقبت از مو متصل می کند که می تواند محصولات و رژیم ها را توصیه کند.
Leave a reply