داده های کربن برای برچسب های مراقبت شخصی

در تلاش برای کاهش کالری ، رژیم های غذایی برچسب های مواد غذایی را می خوانند. اکنون ، بازیکنان برجسته در بازار زیبایی جهانی می خواهند داده های انتشار کربن را به برچسب های خود اضافه کنند تا به خریداران در انتخاب شامپوها ، نرم کننده ها و سایر فرمول های مراقبت شخصی کمک کند

Unilever ممکن است جزئیات ردپای کربن را برای همه 70،000 محصول خود معرفی کند و در حال بررسی بهترین روش جمع آوری و ارائه اطلاعات است. این شرکت می گوید فروش مارک هایی که به عنوان پایدار شناخته می شوند سریعتر از مارک هایی که چنین نیستند رشد کرده است. L’Oréal خالی از لطف نیست ، اعلام کرد که برچسب های کربن برای همه محصولات شستشو دهنده آن تا سال آینده در دسترس خواهد بود. بزرگترین شرکت زیبایی جهان در حال حاضر نمره تأثیرات زیست محیطی آنلاین ، از جمله انتشار کربن ، را برای محصولات موی گارنیر خود در فرانسه ارائه می دهد.

اما کارشناسان می گویند ممکن است مصرف کنندگان هنوز آماده هضم این نوع اطلاعات نباشند. علاوه بر این ، دكستر گالوین ، مدیر پروژه افشای كربن هشدار داد ، علاوه بر این ، شركت ها می توانند از این برچسب ها برای شستشوی سبز مصرف كنندگان استفاده كنند.

وی به وال استریت ژورنال گفت: “این می تواند بسیار مثبت یا بسیار منفی باشد زیرا شرکت ها می توانند مردم را با تعداد دزدگیر کنند.”

برای کمک به تساوی شرایط بازی ، کلگیت و یونیلور در حال همکاری با شورای تجارت جهانی برای توسعه پایدار برای بهبود در دسترس بودن داده های انتشار یافته در سطح محصول تأیید شده و دست اول هستند. ماه گذشته ، آنها برنامه ای را برای هماهنگی مبادله داده های کربن بین شرکت ها ارائه دادند.

مصرف کنندگان همچنان خواستار شفافیت هستند ، اما سوال همچنان باقی است ، آیا آنها اطلاعات را درک می کنند؟

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>